MaWén ringblomssalva

En av våra fina läsare, Marita, skickade ju i veckan en hemmagjord ringblomssalva till mig som hon trodde skulle råda bot på min hälspricka.



I en härligt blå glasburk som man kan använda till annat då innehållet är slut döljer sig vackert gul kräm!

 

Efter endast tre nätters användande är sprickan redan mycket mindre djup! :) Dagtid smörjer jag som vanligt in den med mitt Hand Balm för att det ska underlätta läkningsprocessen!

Återkommer då mer finns att berätta...

Malin ♣

PS. För er som frågade efter den salvan, maila Marita (kontaktuppgifter finns på hennes hemsida under fliken Kontakt) eller mig så förmedlar jag vidare era mail! DS.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0