Tattoos

Ja, igår blev det så av; påbörjan av den cover up på ängeln som jag hade sen tidigare men som vid min viktnedgång förändrades och som aldrig känts riktigt bra sedan dess. Sedan hade man kunnat gjort den bättre från början så hade den kanske pallat med mer...

 

Före



Efter

Efter 4 försök att rita in ängeln i bakgrunden så att den skulle gå att täcka insåg Zid att det måste till laser för att dämpa ner den lite. Så denna gång drogs linjerna och behandlades med laser. Om 6 veckor ska det behandlas med laser ytterligare en gång och 6 veckor efter det kommer han att tatuera ståndare och pistiller där ängeln varit och sedan göra dem rosa och skugga upp. Känns så bra att äntligen få känna sig nöjd med denna arm och det väntar jag hellre lite på så att det blir tipp topp!

 

Vad tycks hittills?

Jag fyllde dessutom på armbandet med 3 symboler till så nu är det fullt!

 

En hundtass, ett familjemonogram som Johan designat (J och H från det håll ni ser, men kikar man uppifrån så ser det ut som ett M. Dessutom blir halva den ett snirkligt L om man kikar från vänster på bilden längst till vänster här ovanför. Ser ni? Hela familjen involverad i symbolen!) och ett hjärta. Nu känns det fulländat! :D

På tisdag ska jag dit igen men det jag ska göra då får ni inte veta förrän det är klart... ;)

Malin ♣



Kommentarer
Postat av: Nora

Åh!Helt fantastiskt fina du!vackertvackertvackert!Härligt med ett lite större projekt ;-)

vad står liljorna för?(kanske har du redan nämnt det någon annanstans,ursäkta i sådana fall)

Hoppas ni har en riktigt härlig helg!

2010-03-06 @ 09:09:37
URL: http://swedeinleeds.blogspot.com
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Nora: Tack! Liljorna står inte för något annat än att de är fina...ängeln som ska täckas betydde mycket då jag gjorde den och då den hade rosa hår vill jag plocka upp det i liljorna då de också blir rosa! :D

2010-03-07 @ 07:27:14
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0