Då lingonkransen jag köpte av Linda (www.l...

dsc04661 (MMS)

Då lingonkransen jag köpte av Linda (www.lindasblommorodesign.blogg.se) i julas gjort sitt hamnade riset i komposten, men kransstommen sparade jag. Igår var det äntligen dags att förverkliga mina tankar för den då jag med sekatörens hjälp gick lös på sälg-slyn som i veckan kommer att falla offer för röjsågen och knipsade loss mängder med videkissar! Med färdiga kransstommen var det sen enkelt, om än tidskrävande, att klä en ny krans med hjälp av najtråd. En liten skyddsängel som jag fått i present för många år sen och som suttit i en blomma sen dess fästes sedan i kransens mitt i nederkant. Nu sitter den där så rart och vakar över oss alla! Nu ska vi ut igen och fortsätta röja, fint blir det, träningsvärk får man men skoj är det! :D


Kommentarer
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Snyggt jobbat! Den blev jättesnygg;)

Kram

2010-05-09 @ 11:47:17
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Linda: Tackar! Jag är riktigt nöjd om jag får säga det själv! :D

2010-05-10 @ 05:47:07
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0