Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Blä! Idag har jag en så där gnagande känsla som gör att jag skulle vilja fly fältet lite...nå'n som har lust med mig & Leon idag???
Gjort: Klämt & kännt på de fin grejor jag kom hem med från gårdagens biltur med Caroline!
Gör: Funderar & dividerar, dricker té och diskuterar.
Planer: Ett tomt blad...får se; blir det sol (vilket utlovats men inte syns ännu) kanske jag blir hemma och krattar mer. Blir det dåligt så...ja, vi får se!
Bästa: Att Carina Amuletten var ännu goare i verkligheten! Och att det med säkerhet inte var sista gången vi ses! :D
I behov av förändring: Undrar om inte en dags meditation skulle råda bot på invärtes-känslan?
Leon : Vaknade tidigt idag, 06.00, och låg och pratade med Fredriksson (eko-nallen från Ekokul) och Kotten (eko-igelkotten från Kretsa) en lång stund! Sötnos!
Väder: Mulet, grått & trist.

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0