Helande händer

Igår var jag hos Caroline som har Hippo Treatment för ännu en behandling spirituell healing. Eftersom jag gått på ett par behandlingar nu så känner man att den blir starkare och starkare för varje gång, förmodligen för att kroppen blir mer och mer mottaglig.

Under flera års tid gick jag och fick reiki-healing varannan vecka av en kvinna och det kändes OK, men jag måste säga att jag i och med mötet med den spirituella healingen hittat rätt! :D Man kan säga att den spirituella healingen innebär att man jobbar både med handkontakt och i auran beroende på vad mottagaren behöver.
När behandlingen börjar har man inte ett fast mönster att jobba efter (som man har vid reikin) utan det visar sig under arbetets gång vad healaren ska göra. Denne tar kontakt med sitt andliga team som visar vad mottagaren behöver. Denna typ av healing är väldigt djupgående så har man t.ex. väldigt ont i kroppen skulle så rekommenderar Caroline någon av dom andra healingformerna.

 

I nuläget erbjuder Caroline en gratis spirituell healing-behandling i utbyte mot att man fyller i en utvärdering. Ett passa-på-tillfälle för nyfikna Öviks-bor med andra ord! :D 

 

Aura-Soma är droppar man använder för att rena auran.

Hur många behandlingar som behövs är svårt att veta på förhand men oftast märker man en noterbar förändringar efter 3-5 behandlingar. Alla typer av healing kan starta upp en personlig utveckling inom en vilket gör att man växer som människa - en process som kan vara både härlig och ibland jobbig, helt beroende på var man är i sitt liv. Det är säkerligen pga. att healingen återigen kom in i mitt liv samtidigt som jag främjat upp min andliga sida mer som jag uppleber en massa underbara förändringar inom mig. Flödet är på topp och energin det alstar är liksom ostoppbar!

 

Healing är ett komplement till annan behandling och inte en ersättning, men eftersom jag inte besväras av några åkommor utan är mer ute efter att landa i mitt inre och förverkliga mig själv ytterligare tycker jag det passar mig perfekt! :)

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0