Hur ser ni ut egentligen???

Även om vi inte delger er läsare allt här på bloggen så vet ni ju hyfsat mycket om oss - speciellt mig men även Johan. Ni får inte se Leon, men jag tror ändå ni har en rätt klar bild av hur han är och i viss mån ser ut och vovvarna får ni ju ta del av då och då.

Vid ett par tillfällen har vi haft uppmaningar ute i inlägg till er läsare om att skriva en kommentar om vem ni är, hur ni hittade hit och kanske om ni önskar något mer av bloggen.

Men vi vet ju så ändå lite om er!!! Många av er har inga egna bloggar så om er vet vi ännu mindre. Tanken slog mig nyss då jag svarade på ett par kommentarer från en av våra trognaste läsare (som jag hoppas kommer till Övik och Lyckobacken i sommar!!!) som inte har blogg; jag vet ju så lite om henne! Och om många av er andra läsare.

Så snälla, goa, rara ni; kan inte ni som vill och har tid maila några rader till oss och jättegärna bifoga en bild på er? Det skulle vara så kul att få ta del av och allt behandlas såklart med största respekt och anonymitet. Mailen raderas sen, dert har ni vårt ord på!

Självfallet är detta bara en önskan från vår sida men vi hoppas många hakar på!

Kramalin ♣

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha, ha vilken kul grej! Jag är en av dem - som inte har en blogg alltså! Har fullt upp med att läsa alla andras! ;)



Självklart mailar jag!



Ha en bra dag!

2010-05-26 @ 08:20:50
Postat av: Lin

Jag har en blogg och där i finns bild på mig. :)

Själv skriver jag om allt mellan amning och trädgård. Sådant som ligger mig varmt om hjärtat helt enkelt. Min blogg är liten och okänd, jag skriver nog mest för mig själv, haha! :)

Jag läser din blogg för att bli inspirerad, vi gör också vårt bästa för att hela tiden tänka miljövänligt och vardagssmart i vår familj. Jag gillar din positiva ton, jag läser bara bloggar som jag mår bra av. <3

Kram!

2010-05-26 @ 10:59:51
URL: http://sagogrynet.wordpress.com/
Postat av: Henrik/enbättrevärld.nu

Finns bild på mig oxå i min blogg :) Kommer snart att uppdatera "Om"-sidorna med lite mer personlighet med :) Just nu i sånt lyckorus efter budskapen från herr Coelho :) Även införskaffat 2 böcker av E. Tolle efter tips från två håll, bl a från dig.



Solen has returned så ikväll blir det stenhäng, helt underbart!



Kramar

2010-05-26 @ 14:27:33
URL: http://enbattrevarld.nu
Postat av: Anna

Det ska bli!=)

2010-05-26 @ 14:55:32
Postat av: Vardagstugg

Kikar in här titt som tätt =) Bild på mig finns i min blogg =)



Annelie

2010-05-26 @ 19:44:39
URL: http://vardagstugg.blogspot.com
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Maria: Härligt!



Lin: Vad kul! Ska försöka kika in på din blogg så fort jag får tillfälle! :)



Henrik: Ja men det vet jag ju! :)



Kul att du köpt Tolle, du kommer inte att bli besviken du som gillar Coelho!



Anna: BRA! ;)



Vardagstugg: Ja, jag vet ju faktiskt hur söt du är! :)

2010-05-27 @ 05:56:21
Postat av: Maria

Hej! Jag har också en blogg där bild finns, jag kikar in här varje dag för att få eko-tips. Kramar

2010-05-27 @ 13:12:04
URL: http://mariaskolding.blogg.se/
Postat av: Tyg och otyg

Jag är lite halvanonym på min blogg, men halva ansiktet syns om man kikar in där. Jag minns faktiskt inte hur jag hittade till er från början, men nu läser jag titt som tätt. Sen har vi faktiskt en gemensam bekant också, i Falun. :)

2010-05-30 @ 21:03:28
URL: http://tygochotyg.blogspot.com
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Maria: Vad kul, tack snälla! Och varmt välkommen även i fortsättningen! :)



Tyg och otyg: Aha, där ser man! :) Det är kul det där hur man inte minns hur man hittade till olika bloggar, själv minns jag knappt hur några kommit till mig. Men man styper väl på dem då och då och lägger till i favoriter antar jag.

2010-05-31 @ 05:40:05
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0