Johan kom nyss in och överraskade mig med ...

dsc04651 (MMS)

Johan kom nyss in och överraskade mig med en egensnickrad téhylla till köket! Ramen är gjord av gamla golvsocklar som vi funnit uppe på kallvind nu då snickarna håller på, hyllplanen är plank vi rivit bort och trädekorationen är en del från en handsmidd stolsrygg. Ovanpå finns saker han hittat i gamla snickeridelen; ett dörrhandtag, en kätting, några träkrokar från det som var verktygstavla samt ett kugghjul. Tapeterna han klätt insidan med har ursprungligen funnits i huset. Recycling på hög nivå! Behöver jag säga att jag älskar det??? :D Jag blev alldeles mållös och det händer ju inte ofta! ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

fint.

2010-05-07 @ 19:20:51
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Lisa: Ja, jag blev hur glad som helst! Det är ännu finare i verkligheten, du ska få se! :D

2010-05-10 @ 05:35:25
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0