Med våren och sommaren plockar även jag, s...

dsc04636 (MMS)

Med våren och sommaren plockar även jag, som är känd för andrahands- och vintageväskor modell supersize, fram lite nättare modeller från klädkammaren. Denna modell är perfekt, flera behändiga fack och rymlig trots lilla storleken. Kommer från HM och är säkert 4-5 år. Men det jag egentligen ville visa var nålen 'För varenda unge' från Unicef. Vi är världsföräldrar genom dem och nu har hela familjen också stöttat genom dessa pins - jag har min på väskan och grabbarna på sina jackor!


Kommentarer
Postat av: Johanna på UNICEF

Vad roligt att du köpt nålen och är med i kampen för varenda unge! Din insats är viktig! :-)

2010-05-11 @ 13:54:24
URL: http://unicef.se
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Johanna: Klart vi är med och kämpar! Är ju även Världföräldrar! :D

2010-05-12 @ 05:30:59
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0