FreDagens tacksamhet

Dagens tacksamhet...är en lärdom. Inatt har jag, som alltid sover som en prinsessa, sovit som en spik. Johan har snarkat konstant, vilket han aldrig gör annars, och Lotus frös så han låg klistrad mot mina ben vilket gav min panik-ångest varje gång jag skulle vända mig för att jag hade ont i ryggen och bäckenet men inte kunde för att han låg kloss i kloss! Det var varmt och jag har drömt hela natten. (Det där med drömmar ska ju tydligen kunna komma då man är gravid och det stämmer, för jag drömmer sällan saker jag kommer ihåg annars, men nu drömmer jag ofta, länge och konstiga saker som etsar sig fast.)

Idag är jag tacksam över förståelsen jag nu känner för de som aldrig får sova gott en hel natt. Två av mina närmsta kollegor lider väldigt av detta och nu förstår jag vilket h-vete det måste vara för dem.

Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0