Profylax inför förlossningen

Jag har ju tidigare skrivit om att vi ville använda oss av Anna's profylax under förlossningen. Min fina vän N använde sig det med sitt andra barn och hon märkte radikala skillnader på förlossningarna. De hade turen att gå en kurs i Umeå men vi trodde inte att det skulle komma fler kurstillfällen där så vi var inställda på DVD'n för hemma-träning. Nu har rara N kollat upp det åt oss och vid flera tillfällen under hösten ska de ha intensivkurser i Umeå så jag och Johan har anmält oss till en fredagkväll och en lördagförmiddag i början av september. Tycker det känns fantastiskt!

Idag var N och hennes sambo med i vår ortstidning angående just detta, den artikeln kan man hitta här om man vill läsa mer, jag ska länka till den så fort de lagt ut den på webben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0