Även en human-shoppare får cravings!

Satt och scrollade igenom lite second hand-butiker och hittade en massa fint som jag skulle vilja (dock kommer jag inte) klicka hem.

Vad sägs till exempel om;

 Vacker sjal från New vintage för 99 :-

 Cool skinnjacka i retro-modell från New vintage, 525 :-

 Klänning som är slående vacker från New vintage för 495 :-


Short-sleeved dress with flower pattern Hur tjusig är inte denna midsommarnattsdröm? Från Mint & Vintage, 450 :-

Seventies bohemic dress Boho-chic folklore-stass som jag vill fira sommaren med! 395 :- Mint & Vintage.

Wine-red 70's dress Ytterligare en 70-talsinspirerad modell. 450 :- från Mint & Vintage.

Orange zip front dress Som ett höstlöv känns denna! Också Mint & Vintage och också 395 :-

Alla bilder är lånade från respektive butik.

Kommentarer
Postat av: Sara

Och det här gillar jag! Heja!
Kanske fler kan förstå det förträffliga med Second Hand när de ser detta. Själv skickade jag ett paket till en vän igår med Second Hand-grejer i, i hopp om att kanske också vända henne!
Världen är på väg nu, vi kan klara det här! Heja!

2008-05-13 @ 16:36:23
URL: http://blissara.webblogg.se
Postat av: Sara

Men hallå! Länkarna är ju gröna (är jag sen på det?)!!! Hur tusans gjorde du?

2008-05-13 @ 16:44:33
URL: http://blissara.webblogg.se
Postat av: Malin Harju

Sara: Precis! Folk gör inte som man säger, de gör som man gör. Gäller oavsett ålder och kön...

Vet inte, har inte gjort något alls med länkarna. Men tanten var ju att det skulle bli så här från scratch!

Kramalin

2008-05-14 @ 06:21:34
URL: http://www.ekoblogg.blogg.se
Postat av: N

Urtjuuusigt!! Nu blev jag sugen på att shoppa på stans secondhandbutiker snarast! Var länge sen nu... dock är det lite trist att shoppa kläder i amningstider då väldigt få av plaggen jag vill ha
är amningsvänliga...

2008-05-14 @ 21:48:59
Postat av: Malin Harju

N: Förstår det...sen är det inte så kul att second hand-shoppa i vår stad. Jag hoppas på att det kanske finns något kul i Paris!

2008-05-15 @ 13:08:50
URL: http://www.ekoblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0