Fair Trade at Asos

Brittiska Asos (As Seen On Stars) hade fått in två fina Fair Trade-märkta klänningar nu. Spana in;

People Tree Fairtrade Bora Aksu Limited Edition Handwoven Check Dress People Tree Fairtrade Bora Aksu Limited Edition Handwoven Check Dress.
Pris ca. 850 :- Bild lånad från Asos.

People Tree Fairtrade Bora Aksu Limited Edition Handwoven Natural Dress People Tree Fairtrade Bora Aksu Limited Edition Handwoven Natural Dress.
Pris ca. 975 :- Bild lånad från Asos.

Vad säger Ni, jag gillar den beigea mest!

Här finns en länk till alla deras organic-kläder. Jag gillar Asos, har beställt kläder därifrån flera gånger och har alltid blivit nöjd. Eftersom det är i UK blir det ingen tull heller!


Kommentarer
Postat av: Erika

Den beiga var fin, men jag passar inte i den färgen =/



Ja, barista hade en hel del godsaker tyckte jag. Drack en chailatte och så har de en massa olika tesorter.

Tror att det ska vara fair trade på vissa saker de säljer, de verkar rätt så inriktade mot det som jag uppfattade det.

Take away på varma drycker kostade 20-25 kr och det var inte så farligt, då kan jag springa dit och köpa chailatte på fikaraster när jag är i närheten =)

2008-05-19 @ 18:28:29
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas du hunnit krya på dig, ha en underbart trevlig resa Kram Ida

2008-05-19 @ 19:18:37
URL: http://idalandfors.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Bra! Gillar chailatte! Lätt som hyfsade priser också! :)



Ida: Tack så hemskt mycket! Det känns bättre, så jag var nog klok som bestämde mig för att stanna hemma idag och imorgon. Ska fota så jag kan lägga ut bilder då jag kommer hem!



Kramar till dig!

2008-05-19 @ 20:27:38
Postat av: Rikframtid

Den rutiga var riktigt fin :)

2008-05-20 @ 20:51:00
URL: http://rikframtid.blogspot.com
Postat av: Malin Harju

Rikframtid: :)

2008-05-21 @ 06:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0