Tävling på glid!

Nu är det dags för en tävling igen! Denna gång är det ekologiskt glidmedel från Starglide som står på tur! Samtliga Starglides produkter är dermatologiskt certifierade vilket innebär att de har genomgått tester av en kvalificerad dermatolog. Detta är en kvalitetsstämpel som garanterar att produkten är hudvänlig.
Kvalitetsmärkning
Produkterna bär även "Vegan"-stämpeln som garanterar en produkt fri från animaliska rester samt att inga tester på djur har genomförts under utvecklingen.

Starglide garanterar:
100% Naturliga ingredienser
100% Extrakt utvunna ur organisk odling
100% Naturliga smaker
100% Fri från syntetiska dofter, färgämnen och konserveringsmedel
100% Fri från silikon och mineralolja
100% Bevisat skonsam mot huden
100% Vattenlöslig

Produktsegmentet delas in i fyra grupper:

·    Starglide Bio Sensitive

·    Starglide Aqua Neutral

·    Starglide Fruit

·    Starglide Fun


Två vinnare kommer att få varsitt prov-kit med alla fyra glidmedelssorter hem i brevlådan i en diskret förpackning.


Vad krävs då för att ha en chans att vinna? Jo, jag vill att ni skriver i kommentarsfältet nedan vad ni saknar då det gäller ekologiska sexuella tillbehör (dildos, glidmedel, kondomer mm.)
Vad tycker just DU borde finnas ekologiskt i denna genre?

Ni har till måndagmorgon på er att tävla och det ska bli väldigt spännande att se om några törs vara med och tävla! ;)

Lycka till och stor kram!


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Med tanke på hur många kondomer som används dagligen ( ja inte bara av mig ) utan av det svenska folket så skulle jag vilja se ekologiska kondomer på apoteket samt i vanliga affärer :)

så att resten av fokket får upp ögonen för dom :)



Ekologiskt glidmedel har jag ännu inte haft chansen att testa ;)

eller ska jag säga vi ler :)



Kärlek Jessica

2009-08-12 @ 15:59:05
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: lisa

Jag tycker det borde finnas ekologiskt glidmedel, ekologiska kondomer och ekologiska sexleksaker, så alla får upp ögonen för ekologiskt när det även gäller sex. Nog tror jag ekologiska kondomer säkert kan vara bättre än vanliga kondomer och de borde först o främst lansera eko kondomer på apoteket :).



2009-08-12 @ 19:57:49
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Malin

ville bara säga att detta är en så bra, tänkvärd, lärorik och rolig blogg som jag numera följer! ska fundera på om jag har något bra tävlingssvar.

2009-08-13 @ 00:42:05
URL: http://ekofin.blogg.se/
Postat av: Rosageisha

Eko- dildos! Tänk att slippa dessa plastiga (hiskeliga) dildosar och istället kunna köpa en naturlig (någorlunda i alla fall) eko- dildo! Var och varannan kvinna har ju en (eller flera)dildo idag och jag är säker på att många med mig efterlyser fler eko- dildosar (för de som finns i bl a glas och trä är väl eko?)

2009-08-13 @ 20:20:09
Postat av: Sara

Goda ekologiska massageoljor, snygga ekounderkläder, eko-geishakulor (om det ens är möjligt)



Sen vore det ju bra med eko-kondomer som de andra också skrivit.



Vore sjukt roligt att få testa eko-glidmedel...

Ha en härlig helg!

Kram Sara

2009-08-14 @ 21:25:32
URL: http://slimsara.blogg.se/
Postat av: Åsa-Saga

Åh, jag tänker att allt det som man har närmast eller inuti sig borde vara ekologiskt, jag är rädd om min blomma, vill att hon ska ha det minst lika eko och snällt som resten av mig och min omgivning..!



Jag tänker att jag skulle vilja ha läckra finsexiga trosor som är eko, det vore fantastiskt, och sedan eko-kondomer såklart! (För både min och hans skull. :) Ekoglidmedel låter helt toppen, jag blir så glad nu när jag får veta att det finns, har inte velat använda vanligt o-eko...



Heja din inspirerande fina blogg! :)



/ Åsa-Saga

2009-08-16 @ 10:44:49
Postat av: Mattias

Ekologiskt är ju bra, men varför tar du upp ekologiska produkter från tyskland när det finns svenskproducerade?? Transportsträckan är en stor miljöbov även den.

2009-09-30 @ 00:03:30
URL: http://www.klubb6.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0