Lite onsdags-shopping!

Denna söta eko-body, "Urban Elk",  från Zillstar är på väg hem till Leon! Den fanns bara kvar i större storlekar så den får sparas till hösten! Perfekt att kunna fynda på rean och spara för framtiden!

Heldress-ekologisk bomull Bild lånad härifrån.

Vi väntar dessutom på en massa fina eko-kläder från Ecoloco + att bloggpanelen tydligen skulle få något nytt att recensera framöver!

Dessutom har jag fyndat från Camilla Norrback's ecoluxery  till kraftigt reducerat pris hos Mint and vintage! Jag hade pengar undanstoppat som jag skulle uppdatera garderoben med och då köper jag hellre hållbart än billigt slit och släng, även om man får färre (läs dyrare) plagg för pengarna så känns det skillnad.


Kommentarer
Postat av: Nadia

vilka fantastiska fynd du gör! så snygg!

2009-01-09 @ 18:45:24
Postat av: Malin Harju

Nadia: Ja visst är den? Kommer att bli toppen på prinsen i höst! Gillade att den var unisex och inte typsikt pojkig!

2009-01-10 @ 09:54:01
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0