Helgigt värre!

Nu ska vi på Ekoblogg njuta av Johans sista dagar av semestern. Helgen ska bl.a. bjuda på en stor släktbaluns (en årlig sådan) på lantstället med hela Johans släkt (tyvärr verkar det bli i hällande regn) samt en massa stök och bök här hemma inför kommande helg och den analkande namngivningen och 30 års-firandet på Lyckobacken! Trevligt värre, men rejäla förberedelser eftersom det kommer ca. 75 st. gäster! :)

I övrigt hoppas jag att en god film kanske kommer att bevittnas och jag vet att en massa Paulo Coelho ska läsas! Kramar med gos-pojkarna måste det också bli samt kanske inmundiga en och annan jordgubbe från det egna landet! ;)

Ha det toppen-fint, kära läsare!

Kramalin ♣

Kommentarer
Postat av: lisa

Det låter som du kommer få en alldeles fantastisk helg. :)

2009-07-24 @ 12:27:16
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Alice

Hej Malin! Jag beundrar din blogg och vill själv gärna leva mer ekologiskt, och därför undrar jag om du har några tips på tvättnötter som ska fungera bra? Har försökt hitta själv, men det brukar stå att det inte fungerar...



Tack för en fin blogg!

2009-07-25 @ 16:08:21
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

lisa: ja, det blev den om än hektiskt och fullspäckad!



Alice: Åh, tack snälla! :D Jag köper våra tvättnötter på Grön Gåva (se länklista här intill) och de tycker vi fungerar jättebra!



Tack själv!



Kramalin

2009-07-27 @ 08:46:11
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0