Udda stolar runt vårt gamla köks

397339738372c54d076649c5dc249ae8.png

Udda stolar runt vårt gamla köksbord. (Vi har köpt ett nytt, har inte hittat något gammalt som var 2.60, men det kommer på onsdag). I ett gammalt trä-tråg vi hittade i källaren ligger goda, röda eko-äpplen! Framför fönstret står kökssoffan som mormors pappa gjort och som jag sov i som barn och på den finns både kuddar och Leons lektäcken. Man vill ju kunna göra som Kronblom och ta sig en lur då och då! I fönstret står pelargoner och trivs i solskenet!


Kommentarer
Postat av: underbaraclara

Åh vad kul att höra! Nu blir jag bara ännu mer peppad av att bo på landet. Och en kökssoffa är lixom a och o här i landetlivet :)



kram kram

2009-06-03 @ 12:50:13
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara
Postat av: E

Åh vad kul det ska bli att få komma och kika hur ni har det. Ser ljuvligt ut även om jag, sedan lääänge, är en riktig storstadsråtta :-)

Kram

2009-06-03 @ 14:09:55
Postat av: Johanna

Åååhh vilket idylliskt mys! Jag trivs bra i stan men det rycker lite i lantis sidan av mig när jag ser och läser detta.

2009-06-03 @ 14:57:48
URL: http://www.bellio.se/blog
Postat av: lisa

åh vad fint!

2009-06-03 @ 18:07:22
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: susann

Hej o grattis!!

Jag tänker på mormor Ester när jag ser era bilder, så roligt att ni börjar känna er som hemma.Det ser så ombonat och trevligt ut. Små stileben överallt.

Lycka till och hälsa alla.

På tn:n visar dom nu Plus från Ö-vik, kul.

Hoppas ni får bra väder i helgen och kan pula på...

2009-06-04 @ 20:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0