Anhöriga har fått svininfluensalik

0-3095a9b1870485b1edb92ee0b716b90b.png

Anhöriga har fått svininfluensaliknande symptom precis efter att vi setts; över 39 graders feber, hosta, halsont, heshet, snuva & illamående. Igårkväll fick jag jätteont i halsen & bihålorna, blev småsnuvig & hes samt började må illa & frysa något så vanvettigt. Snabbt plockades homeopatmedlen från Helios fram och jag tror jag lyckats mota Olle i grind något så när för jag har ingen feber, har inte blivit mer snuvig men har rejält ont i både hals & huvud. Dessutom låter jag som Bengt Magnusson då jag pratar! Vi har ätit homeopattillskottet Hepar Sulfur mplx i över en månad nu, ett preparat lämpligt i virustider då det stärker immunförsvaret. Jag tror innerligt att Johan & Leon kommer att klara sig därav och att jag åkte dit för att jag slarvat med både mat, sömn, min mentalitet och utomhusvistelse pga. personliga saker denna vecka. Och alla de sakerna är jätteviktiga, gärna med immunförsvarsstärkande preparat, för att kroppen ska orka stå emot och vara motståndskraftig. My bad. Nu ska jag amma prinsen som precis vaknade och sörja över det inställda barnkalaset idag som vi får skjuta på ett tag! :(


Kommentarer
Postat av: lisa

Åh krya på dig fina du!

2009-10-18 @ 13:55:30
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

lisa: I will, I promise!

2009-10-20 @ 11:00:56
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0