Heart Yourself

Nu är det dags för en tävling igen, det är ju onsdag och allt!

Denna gång har ni chans att tävla om detta fina hjärt-hänge i Swarovski-kristall. Hänget är 1,5 cm. och har en silverinfattning där en kedja ska träs igenom.



Jag vill att ni, för att vara med i tävlingen, ska berätta vad som är bäst med er själva! Det kan vara ett yttre anletsdrag eller en inre egenskap, det kan vara en sak eller tio. Kom igen nu, boosta er själva med good thoughts och dela med er av dem här!
Vinnaren kommer för alltid att kunna bära med sig hjärtat som en påminnelse om att man faktiskt, i alla fall vissa dagar, tycker om sig själv!

Som vanligt har ni till måndagmorgon på er.

Lycka till!

Malin ♣

Tävlingen är nu avslutad, tack för er medverkan!

 


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh, vilken fantastisk tävling. Jag tror att alla behöver påminna sig själva på vad som är bra med oss, då och då.

Så vad är bäst med just mig?

För tillfället är jag otroligt stolt över att jag inte gav upp utan fortsatte försökta tills jag kom in på journalistprogrammet.

Annars trivs jag ganska bra med mina snygga vader, mina fina ögon och mitt vackra skratt. Jag är bäst på att organisera och få igenom saker. Och så är jag omtänksam också. Sådär, nu tror jag att jag fick med allt. ;)



Ha en fin dag!



2010-02-10 @ 11:13:20
URL: http://urfunktionagain.blogspot.com
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Så vackert :)



Jag Jessica snart 30 år är otroligt stolt över mig själv som snart vart mamma i 11 år.

Varit där för mina barn i vått och torrt och aldrig lämnat bort dom.

Valt bort all form av alkohol sen många många år tillbaka ( innan kenny föddes ).

Jag gillar att jag inte är den egoistiska typen utan älskar att dela med mig till vänner och familj.

Har ett stort hjärta som räcker till min familj mina vänner och utsatta människor som är en drömm att jobba med just missbrukare och utsatta människor,

jag gillar hur vi prioterar att leva som familj :)



Kääääärlek Mamma Jessica

2010-02-10 @ 11:20:39
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag är så otroligt glad och stolt över mig själv att jag för några år sedan lyckades besegra mina ätstörningar och min otroligt dåliga självkänsla. Jag påminns varje dag om det jag gått igenom. En vän sa till mig att en alkoholist kan sluta dricka alkohol men en person med ätstörningar kan aldrig sluta äta.

Jag har idag hittat ett sätt att äta som passar mig utmärkt och jag njuter numera av maten och är nöjd med helheten av min kropp, alla delar passar liksom ihop=)



Jag är inte orolig för beach 2010!;) Däremot är jag orolig för alla tillsatser i maten så här hemma äter vi ekologiskt mat lagad med glädje!

Tack för all inspiration Malin!

2010-02-10 @ 11:45:40
Postat av: Nora

Jag är så stolt och tacksam över att jag äntligen är påväg på rätt bana i livet.Saker och ting börjar falla p plats på ett harmoniskt sätt.Allt har alltid handlat om yta och att försöka vara någon.Kanske är det min sexmånader gamla son,hur klyschigt det än må låta)som fått mig att helt slappna av i mig själv och luta mig tillbaka.Njuta av livets alla små lyckorus i vardagen,utan att behöva dricka alkohol eller gå i terapi för ätstörningar.Jag är även stolt över mig själv att trots en traumatisk förlossning har jag orkat gå vidare och se ljust på saker och ting,att taga lärdom istället för att älta smärta.

Trots att jag inte är den mest attraktiva personen,finner jag inte längre något fel i mig själv.

Bäst med mig själv är mina blå ögon,som ser allt med ett öppet seende,attjag älskar och tror på oss människor och Kärleken så mycket!

Jag älskar även min kreativitet och humor som alltid räddat mig ur situationer som tyckts bottenlösa.

Och så är jag stolt över att jag lyckats knåpa ihop denna lista som alls inte blev kort.Sådana här saker som alltid varit så svåra.Men det är du som inspirerar Malin!!!!Kan inte du skriva om de saker du tycker bäst om med dig själv!?



<3

2010-02-10 @ 23:31:50
URL: http://swedeinleeds.blogspot.com
Postat av: johanna

en ruskigt bra sak med mig (som jag är otroligt stolt över) är att jag äntligen har vågat söka hjälp. jag har en variant av en social fobi och har periodvis känt mig otroligt begränsad i mitt liv. men nu är det mycket bättre tack vare terapi. det är viktigt att våga visa sig svag, det är något jag har lärt mig. och just att våga visa sig svag är också ett tecken på att man är stark som vågar göra det. i övrigt är jag stolt över att jag känner ett ansvar för mina handlingar, jag gör aktiva val i min vardag och handlar ekologisk och fairtrade i den mån jag kan. sen så har jag ett otroligt friskt och härligt hår också! (det tvättas givetvis med shampo som består av enbart naturliga ingredienser) :)

2010-02-11 @ 00:14:45
Postat av: cathrine

Hej.



De som är bäst med mig är att jag ger mig själv chansen att utvecklas inifrån och ut i min egen takt utan press och stress. att jag ger mig själv kärlek och förlåtande. Att se sig själv ta sig upp i livet att vända det som går dåligt att bli något bra. de gör mig stolt och glad i hjärtat. För det är inte alltid lätt att sätta sig själv i första rum när man ägnat stora delar av sitt liv att bara ge till andra och inte något till sig själv. Som mitt inre en dag sa till mig: "om du låter någon annan fylla dit liv hela tiden, så kommer du en dag se att det är tomt". så jag tackar mig för att jag tar ansvaret och fyller mitt liv med det som får mitt hjärta att Le.



kram Cathrine

2010-02-12 @ 10:16:58
Postat av: Ekokul-Anna

Jag tror att jag är mest stolt över att jag är naiv. För många är det ett negativt omdöme, och jag har fått höra det ett antal gånger genom åren, vilket då har gjort ont. Men idag är jag stolt över min naivitet. Att jag tror att det finns gott i varje människa, och att jag är övertygad om att godhet föder godhet, glädje och samhörighet.

2010-02-12 @ 21:51:59
URL: http://www.ekokul.se
Postat av: Cecilia Karlsson

Jag tänker alltmer på vad som är bra med mig, för jag har märkt att det är lätt att man hamnar i träsket att tänka på det negativa. Men nu har det blivit ändring på det och bättre ska det bli!



Det som är bäst med mig är att om jag stöter på något som jag tycker är obehagligt, bestämmer jag mig för att genomföra det tills det känns bra. Jag vill inte ha begränsningar i livet, som jag sedan ska bli bitter över i framtiden. Exempelvis så jobbar jag som journalist på en arbetsplats där de flesta är dubbelt så gamla som jag (jag är 22). En kollega berättade för mig att han inte gärna såg att jag tog mig an "manliga" ämnen som ex. industri och fordon. Jag kände mig först obehaglig till mods, men fick sedan en "jävlar-anamma"-känsla att "här ska jag allt visa honom att jag kan". Fick enbart positiva reaktioner efter att vi producerat vår industribilaga och idag gör jag massor med fordonsartiklar, så jag ångrar inte att jag gick emot min kollegas önskemål om att ha mig på "kvinno-sidorna".

2010-02-13 @ 14:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0