TorsDagens tacksamhet

Jag blev rörd till tårar av denna otroligt värmande kommentar som Nora skrev åt mig igår;

"I övrigt skulle jag bara vilja tacka dig Malin för den oerhört stora inspiration du ger!Det är så fint att "träffa" någon med liknande värderingar och så fina tankar om saker och ting!Fint att du ska vara hemma med Leon en längre tid,hur länge hade du tänkt?Har du hört talas om waldorf förresten?
Tänkte att du kanske skulle vara en person som var intresserad av det!Jag har valt waldorfförskola för min son,mycket p.g a egna erfarenheter då jag gått i Sveriges största waldorfskola,Kristofferskolan i Stockholm i tolv år!Jag bor i England(då min fästman är engelsman) och där börjar man inte waldorfförskola fören barnet är tre år!Så jag är hemma med honom tills dess!
Du är en stor förebild för mig på så många plan.B.l a beundrar jag dig stort för att inte sminka dig.Det är inget fel med smink,men jag är beroende av det.Känner att jag inte kan möta världen utan ett sminkat anlete.
Det skulle vara så skönt att komma ur det beroendet och istället ta hand om mig själv och min hud!

Tack för att du finns!

Kärlek från ett regnigt England!"

Tänk vilka fina läsare jag har!!! ♥

Malin ♣

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0