Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Mosig i hjärnan, skulle behöva sitta ner och tänka lite...
Gjort: Svarat på alla era kommentarer och mail och eldat. Det här med att ha egen vedspis är min grej alltså. På riktigt! :D
Gör: Lägger upp hur veckans bloggande ska se ut. Planerar lite i kalendern. Läser mina favoritbloggar.
Planer: Jag ser fram emot en lugn dag. Johan har möte i eftermiddag så han kommer hem senare så vi får mysa själva! :)
Bästa: Hur det blev med den "nya" byrån i sovrummet! Kanon! Bilder kommer senare!
I behov av förändring: På ett vis en massa och på ett vis ingenting...luddigt, jag vet.
Leon : Sover som en prins igen, även om han var uppe på galej till 21.30 på fredag och 21.50 i lördags. Antar att det blir en lååång tupplur mitt på dagen även idag! ;) Men så går det då man ska träffa brudar och kompisar! ;)
Väder: Det snöar lätt och ser grå-mulet ut. Passar bra idag!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0