EKO Princess

Jag fick ett mail från en produktiv tjej som heter Elin och som nyligen startat en ny ekobutik på nätet med ekologiskt certifierade skönhetsprodukter, t.ex. ansikts-, kropps- och hårvårdsprodukter. EKO Princess erbjuder ett brett sortiment i olika prisklasser med ett maxpris på 250 kr på de allra flesta produkter.

namnteckning


Elin har startat företaget så att alla som vill ska ha råd att handla ekologiskt certifierad skönhetsvård. Hon vill med detta öka miljömedvetenheten hos människor och göra det enklare för dem att välja ett bättre alternativ. Detta ska verkligen premieras, jag tycker det är toppen att det finns ett maxpris på produkterna! På så vis kan fler unna sig vikten av att använda rena produkter till sin hy & kropp! :)

Butikens största säljsuccéer är en lotion från Ikove;  Acai Chocolate Body Moisturising Lotion



samt Energising Schampoo från Natura Organics.

Ekoblogg ser med spänning fram emot utlovade produkter att recensera då jag gillar att EKO Princess har många för mig helt nya märken inom eko-hudvård! :)

Malin ♣




Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa



spännande :)

ska oxå få testa produkter för dom och det ser vi framemot :)



Ha en kanon dag :)

2010-01-19 @ 09:17:04
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

vintageretroprinsessa: Kul! :)

2010-01-20 @ 06:08:47
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0