Som ett brev på posten!

Igår fick Leon ett alldeles eget paket med lantbrevbäraren!

 

 

Kolla in det passande frimärket till tatuerade eko-mamman! ;)

Det var från finaste Lisa som har Om livet på landet-bloggen och hennes lille son! Innuti paketet fanns ett brev till Leon med en teckning på som F, 2 år, ritat, samt en alldeles underbar vårmössa i ekologiskt tyg! Det bästa är att mössan sys i Övik så den är alltså ekologisk OCH närproducerad!

 

Tjejen som ligger bakom klädmärket bAGus heter Anna och syr de mest fantastiska, lekfulla plagg man kan tänka sig så nu vill jag att ni gör mig en tjänst; Skriv i denna kommentar att Anna snarast måste få snurr på hemsida/blogg så man kan spana in hennes kreationer, OK? ;) Är vi flera som ligger på har hon inget val, ha, ha! :D

 

Tack snälla, snälla Lisa för en fantastisk present som du ser nedan blev en favorit direkt;

 

 Leon tar på sig mössan själv! ;)

Den här var verkligen otroligt fin och jag gillar de klara & glada färgerna som lyser upp totalt! :D

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: mormor

Superfin - fint med så klara färger. Förstår att Leon tycker om den/mormor

2010-03-17 @ 08:56:04
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

mormor: Ja, den skulle bums på i förmiddags då han skulle ut och sova i vagnen! :)

2010-03-17 @ 12:43:38
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: sara

Klart bAGus ska ha en hemsida/blogg, jag pushar här med för det! :)

2010-03-17 @ 12:46:22
Postat av: Lisa

Varsågoda! Kul att han gillade den. =) Jag röstar ju självklart också för att Anna ska lägga på ett kol med bAGus på internet!!!! Kramar!

2010-03-17 @ 17:36:51
URL: http://omlivetpalandet.blogspot.com
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

sara: Bra! Då är vi fler! :)



Lisa: Tack än en gång! Ja, du ser; hälsa att vi är ett gäng nu! ;)

2010-03-18 @ 05:46:14
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0