Tävla om smart Eco Cup!

Ni vet ju att jag är mer än nöjd med min Eco Cup från Unnamei Eco Living! Kolla under Details så hittar ni produktfakta om muggen.

Jag använder den ofta då jag åker iväg med bilen och man vet att man vill ha té då man kommer fram. Utan problem håller den innehållet drickvarmt i 1½ timma och det tycker jag är bra med tanke på att den endast består av porslin, mer kan man inte begära då!



Locket av silicon är lätt att ta bort och sätta tillbaka och kan utan besvär diskas. Och tro mig, det håller verkligen tätt!

 

Strumpan mitt på muggen är skillnaden mellan att bränna sig eller inte! ;) Jag gillar att den gör muggen behagfull att hålla i och dricka ur och sticky-känslan gör den extra greppvänlig.

 

För att vara med och tävla om en egen Eco Cup med endera vit eller brun strumpa vill vi att ni går in på Unnamei's webbshop och signar upp er för deras nyhetsbrev. Kom sedan tillbaka hit och skriv i detta kommentarsfält vilken varm dryck ni skulle fylla er mugg med om ni vann!

Ni har som vanligt till måndagmorgon på er att tävla.

Lycka till!

Malin ♣

Tävlingen är nu avslutad, tack för er medverkan!

 


Kommentarer
Postat av: Carola

Jag älskar varm choklad. Jag dricker visserligen te och kaffe också ibland, men den ultimata utflyksdrycken är ändå varm choklad. Det passar till alla tillfällen.

2010-03-24 @ 07:58:16
URL: http://www.barnboksbloggen.se
Postat av: Pernille

Hej Malin!

Anmält mig till nyhetsbrevet har jag precis gjort. Och i min kopp skulle jag ha te - ekologisk citrusmumma från Tefrossa. Den ultimata kombinationen av svart te med citrus, kardemumma och vanilj. Mmmmm...



Kram Pernille

2010-03-24 @ 08:23:07
Postat av: Sofia Ögren

Hej hej.

Eftersom jag tillbringar mycket tid i bilen till och från jobbet och även på fritiden, så brukar jag dricka mitt te i bilen.

Vilken sorts te jag dicker? ja just nu är det ett grönt te med ginger/lime mumsigt värre :)

2010-03-24 @ 09:08:19
Postat av: Maria Nilsson

Hej Hallå Malin!

Har precis fått till altanen, så att kunna sitta där å gassa med kaffet fortfarande varmt efter 1 1/2 timmme vore inte så dumt ;).

2010-03-24 @ 09:15:30
Postat av: Jenny

Nu har jag anmält mej. Är ensamståede mamma och samtidigt student på annan ort än där jag bor. Detta innebär att jag oftast äter min frukost på resande fot. Det jag skulle förvara i min lattemugg är ekologiskt mellanrost från gevalia.

Tack för en fin blogg.

2010-03-24 @ 10:06:19
URL: http://jennydesign.blogg.se/
Postat av: Ida L

Å vilken supersmart grej!! Jag har signat upp mig för nyhetsmailet och om jag skulle vinna denna snygga mugg skulle den få åka med mig till plugget varje dag fylld med Green Chai thé, en skvätt mjölk och en sked honung (alltihop eko såklart!).

2010-03-24 @ 10:24:41
URL: http://idalism.blogg.se/
Postat av: Maria

Att efter en kylig morgonpromenad kunna få sig en kopp varm egentillverkad choklad smaksatt med chili. DET hade varit bra för själen!

2010-03-24 @ 10:52:46
URL: http://tinarosa.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hej! Nu har jag skrivit upp mig för deras nyhetsbrev. Om jag vann skulle jag nog fylla koppen med kaffe. Och kaffet ska minst vara fairtrade, men gärna eko också. :) Sen skulle jag kunna sitta med mitt kaffe och plugga i en och en halv timme.



/C

2010-03-24 @ 11:03:05
URL: http://urfunktionagain.blogspot.com
Postat av: SaraSi

Nu är jag anmäld för nyhetsbrev :) Jag är barnsligt förtjust i chailatte.. så det skulle fylla min mugg. Chailatte känns lyxigt och värmer gott!

Kram!

2010-03-24 @ 11:25:31
Postat av: Adam

Kaffe & te i all ära! Men jag väljer nog konsumera en hemlagad soppa om jag får fingrarna på en sån där fin mugg. Då slipper jag slabba ned så mycket vilket brukar bli resultatet när jag äter soppa på det konventionella sättet - det vill säga med sked! Mindre disk dessutom!

2010-03-24 @ 12:40:32
Postat av: sara

Nu har jag anmält mej för nyhetsbrev, muggen skulle få följa med mej till skolan innehållandes ekologiskt kaffe och mjölk. Eftersom det alltför ofta händer att jag köper "ta med-kaffe" i pappersmugg vore det toppen om jag istället kunde ta med mej en Eco cup! :)

2010-03-24 @ 13:36:05
Postat av: Maria

Har anmält mig för nyhetsbrevet! :)

Jag skulle fylla min mugg med Drakens gröna örtte, kravmärkt såklart! Det är det enda teet jag dricker, och det i mängder! ;) perfekt att kunna ta det med sig. kramar!

2010-03-24 @ 14:03:24
URL: http://mariaskolding.blogg.se/
Postat av: cathrine

Hej. Nu har jag signat upp för nyhetsbrevet det fanns mycket spännande på den sidan. Om jag vann Eco cup så skulle jag hälla i mitt favorit te som är yogi tea i smaken jasmine åh vad de är gott de är kärlek för kroppen.



kram cathrine

2010-03-24 @ 16:59:50
Postat av: malin

Hej Malin!



Har du signat upp mig för nyhetsbrevet. Om jag nu skulle vinna denna fina eco cup så skulle jag fylla den med brunkullans gröna ekologiska citronté :). Det smakar ljuvligt och passar jättebra till havrekex!



Ha en bra dag!



Mvh/Malin

2010-03-24 @ 17:53:57
Postat av: Christian

Hej! Trevlig blogg, besöker den för första gången och kommer nog kika in här mer.

Har signat upp för nyhetsbrevet på Unnamei. Om jag skulle vinna koppen skulle jag ha grönt och/eller vitt te i den. Sjävklart ekologiskt te utan bekämpningsmedel, av märket Clipper som jag beställt på nätet.

Just det, varm choklad skulle jag nog också ha ibland. Ekologisk kakao utan tillsatser samt hett vatten, mer behövs inte.



/Christian

2010-03-24 @ 20:47:32
Postat av: Jenny

Nu har jag anmält mig till nyhetsbrevet. Om jag vann den här smarta muggen skulle jag fylla den med YogiTea Classic, en svätt soyamjölk och lite honung och dricka med glädje! /Jenny

2010-03-24 @ 22:35:31
Postat av: himmelstrutz

har anmält mig till nyhetsbrevet (jättefin sida förresten :)

jag skulle nog ha irish coffee i min ^^

det är fortfarande kallt på vårpromenaderna!

2010-03-25 @ 01:25:10
Postat av: Coraline!

Åååh, den där koppen har spanat på SÅ många gånger!! Skulle bli överlycklig om jag vann!



Jag har anmält mig till nyhetsbrevet och skulle fylla myggen med kaffe med mjölk om jag vann. Varje dag! Fair Trade och eko så klart!!

2010-03-25 @ 10:47:44
Postat av: Ika

Även jag är anmäld till nyhetsbrevet. om jag vann skulle jag fylla muggen med gott te att ha med mig när jag inte hinner dricka te innan jag går hemifrån. Kan tänka mig att den skulle passa bra att ta med på promenader längs strandlinjen i vår och sommar också, i sällskap med en bra bok.

2010-03-27 @ 18:38:31
URL: http://cassiopeia81.wordpress.com/
Postat av: Henrik / enbättrevärld.nu

Så nu har jag oxå signat mig för nyhetsbrevet :)



Om jag vinner muggen så skulle den fyllas med ekologisk/Rättvisemärkt varm choklad eller chailatte. Muggen skulle oxå passa perfekt på ett arrangemang som jag planerar att genomföra :) Nu ska jag hålla tummarna stenhårt!

2010-03-28 @ 19:23:39
URL: http://enbattrevarld.nu/
Postat av: Stina A

Ja, jag hann! Puh! Jag har signat upp mig för nyhetsnbrevet och vill såklart vara med och tävla hos favoritbloggen! ;)



Jag skulle fylla koppen med hemmagjord chailatte och lite skummad sojamjölk på toppen...mmm!



Tack för alla bra tävlingar du ordnar åt oss, Malin (och Johan med för den delen!)



Kram Stina

2010-03-29 @ 05:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0