Vinn - och skicka vidare!

Nu har ni läsare chans att både vinna en smart och ekosnäll produkt, samt hjälpa oss på Ekoblogg!

Vi har ingen aning om vad vi ska ha för profilbild på bloggen nu då den fått nytt utseende, och vi behöver er hjälp! Igår blev jag dödligt less på bilden på mig så jag fotade snabbt ett äpple och lade upp, men jag vet inte om vi är riktigt nöjda med det heller. Hursomhaver så kommer vi säkert att vilja byta ut äpplet i sinom tid i alla fall så vi behöver nya uppslag!

Alla som kommer på tips på vad för sorts bild det skulle kunna vara är med och tävlar om en vänskapsväska från w2w

 

 

Några riktlinjer dock; vi vill inte ha bild på familjen eftersom det då endast skulle bli bild på mig & Johan vilket känns lite fånigt. Vi vill heller inte visa huset, men annars känns det som om ni kan låta fantasin flöda!

Ni har till onsdagmorgon på er! Lycka till!

Malin ♣

Tävlingen är nu avslutad, tack för er medverkan!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad sägs om en bild där varje person i familjens favoritsak finns tex en bild på ett par av mammas ett par av pappas ett par av leons och självklart vovvarnas skor/leksaker/plagg/favoritmat? Alltså en symbol för varje person i familjen....

Sara

2010-03-08 @ 18:36:52
Postat av: Annica

Jag tycker visst att ni kan ha ettt hel-familjsporträtt, fast på ert sätt. Varför inte be någon fota era ryggtavlor? Tror det skulle vara fint om du och Johan håller om varandra, och Leon sitter eller står och håller i var sitt av era ben, vovvarna kan väl få stå framåt om de vill ;)

2010-03-08 @ 18:47:44
URL: http://smaldesign.webs.com
Postat av: Ida

tycker ni kan ha det där familjemonogram, det är väl perfekt?



gör det fint i tex photoshop eller så... eller trampa upp det ute i snön o fota, eller strö ekohavregryn på bordet så det bildar monogramet ;)



//Ida

2010-03-08 @ 19:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0