Nu då vi har fullt upp med renoveringar hä...

dsc04656 (MMS)

Nu då vi har fullt upp med renoveringar här hemma tar jag mig inte tid att baka bröd. Då är det skönt att kunna köpa färskt, helt ekologiskt dinkelbröd som räcker i flera dagar för ett par tior på bästa Grön Gåva (klicka på deras reklambanner under Våra samarbetspartners). Här med ekologisk Tartex-pastej & eko-paprika och eko-färskost & eko-gurka. En bra start på dagen för alla i familjen och jag blir proppmätt på 2 sådana mackor.


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh så himla gott! får kolla efter det brödet där! och var finns tartex? jag har kikat men hittar typ bara två olika smaker, du som handlar på ica kvantum, finns de där kanske?

2010-05-08 @ 16:08:19
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Jakob

Tja, tror det är första gången jag kikar in på din blogg. Visst är det roligt med renovering, allt blir lite annorlunda, vi gör ju om köket nu så det blir som lite friluftsliv när det gäller mat och sånt. Vi borde försöka få tag på lite sådant bröd!



Ser fram mot att besöka er på lördag :)

2010-05-10 @ 05:35:21
URL: http://jakoblidstrom.blogspot.com/
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Lisa: Tartex finns på Kvantum, jag tror de har alla sorter. Supergott tycker jag! Och perfekt att ha på mackan åt Leon!



Jakob: Vad kul att du kikade in! Ja, det blir onekligen kaos hemma då. Intressant och lärorikt dock!



Ni är varmt välkomna, det ska bli så kul att ses! :D



Lycka, hälsa & välgång!

2010-05-10 @ 05:46:03
URL: http://www.lyckobacken.se
Postat av: Nadia

Tartex finns även på konsum i Själevad och koop forum - mina barns favoritpålägg faktiskt, och då är det den med örter som gäller!



Har du köpt ekobrödet som visst ska finnas på Linlyckan på Sjögatan? Jag ska dit nästa vecka på en fika-dejt och då ska jag handla om hon har sådant :D



Ps Försökte tacka för gratulationerna men det gick inte på det inlägget så jag tackar här istället. Tack! Kram! :D Ds

2010-05-10 @ 21:56:43
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Nadia: Nix, det har jag inte testat. Lämna gärna ett omdöme om det sen! :P Allt annat Linlyckan-relaterat är ju smaskens så det är säkert också detta. :)



Och varsågod, det var du värd!

2010-05-11 @ 06:31:24
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0