En bra Bra!

Hos Minimundus finns världens skönaste Pregnancy/sleeping Bra's! Hittade dessa då jag väntade Leon och fick ont i nacken, men nu då jag lagt av med amnings-BHar är dessa så sköna att återgå till istället för traditionella i spets med vassa byglas och skavande material. Det är en skön BH som ger bra stöd åt bysten, både då den växer vi t.ex. graviditet men även annars. Det finns invävt stöd i ryggen, under armen och under bysten. Däremellan är det stretchiga zoner som gör att behån följer och blir extremt elastisk. Den har även bred behaglig resår under bysten. Tillverkad i 91 % polyamid och 9 % elastan.


CareFix Pregnancy Bra, svart CareFix Pregnancy Bra, bak

Bilder lånade härifrån.

Kolla bara in deras storleksguide för den har bred vidd rent expansionsmässigt. Jag har storlek M på min och har stor byst, så gå inte på det ni annars har utan mät noggrannt. :)

Kostar 124 :- st. eller 2 för 220 :-. Helt underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0