Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Så himla utvilad!
Gjort: Ammat och läst morgontidningen.
Gör: Bloggar och äter sconesfrukost.
Planer: Idag ska vi upp till huset med en massa saker vi fått som vi ska plantera; krusbäsrbuske, gräslök, smultronplantor, rabarber, liljekonvaljer (min all time-favoritblomma!!!) och vitsippor! Ikväll blir det Talang och hemmagjorda pepparmackor!
Bästa: Att finaste Johan är hemma med oss!
Leon : För tredje gången sedan jag blev mamma vaknade jag före Leon. Jag vaknade ca. tio över sex och Leon vaknade inte förrän klockan var ca. kvart i sju. Himmel så gott han måste ha sovit, lill-prinsen! Somnade igår vid tjugo över sju så han borde också var redigt utvilad.
Väder: Mulet och grått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0