Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Måndagstrött efter gårdagens skafferi-fejande! Men glad!
Gjort: Eldat, tröstat Leon som har ont i munnen och inte ville sova särskilt länge, pussat på vovvarna. Ja, det är ungefär det som hunnits med.
Gör: Bloggar lite snabbt och lyssnar på Kodjos reseskildring från Berlin.
Planer: Åka in till stan i eftermiddag och besöka fina vännen S (nej hörni, jag har inte blandat ihop dagarna, jag ska bara träffa er dagarna efter varandra! Jobbigt med två vänner som heter samma sak och som man ska träffa dagarna efter varandra! ;) ) Ikväll ska jag meditera och se "Familjen Annorlunda".
Bästa: Att min fina mormor får göra en efterlängtad ögonoperation idag!
I behov av förändring: Kärvande ytterdörren kanske? :(
Leon : Är trött som få nu eftersom han vaknade 5.30 imorse. Kul förmiddag för honom. NOT! Får inte sova ute idag då det är för kallt och han kan verkligen inte somna i sängen dagtid längre. Lägger nog honom inne i vagnen så att han får sova. Han behöver det då han vaknade så tidigt idag + att tandsprickningen gör honom väldigt trött!
Väder: - 29,3. Härligt! ;) Lite bikini på det där så! ;)

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Anna K Källstöm

Hej Grannfrun!

Dagens Eko är en trevlig läsning! Jag hade tänkt bjuda över dig på en kopp the idag men näsan minn rinner något helt otroligt och var och varann sekund kommer nysningar så det blir en innedag för mig med vitamindrinkar och näsdukar. Gustaf är i Umeå idag så jag myser hemma med Zorro. Vad snällt av er att erbjuda Therese skjuss hem från stan imorgon, hon hör väl av sig per telefon. Lek-klossarna såg intressant ut var hitta man dem?

Thepannan får vänta till en annan dag......ha en bra dag och vi hör av oss! Kram Anna

2010-02-01 @ 12:48:03
Postat av: Lisa

Åh, vår dörr kärvar med!

2010-02-01 @ 14:53:54
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Anna K Källström: Hej själv! :) Vad roligt att du uppskattar det! :) Låter trevligt med té då snuvan är borta, vi får höras nåt!



Sköt om er!



Kramalin



Lisa: Vad jobbigt! :(

2010-02-03 @ 05:55:02
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0