Party times!

På torsdag, 17e, fyller jag 29 år och på fredag, 18e, fyller Johan 31 år. Jag borde med andra ord baka en massa denna vecka då vi får hem en massa goa gäster på lördag. Men det ska jag inte. Jag har nämligen på tok för mycket skoj inplanerat denna vecka så jag tänker baka en god, lyxig chokladkaka som serveras med grädde i stället för tårta och sedan mina supergoda kanel- och vaniljbullar. Till det serveras syrensaft, kaffe och té och sedan får folk äta hur mycket de vill!

 

Vad tror ni om det?

Malin ♣

Kommentarer
Postat av: Vera

Jag har aldrig förstått varför den som fyller år ska baka och förbereda, stressa och slita håret för att man fyller år. Är det inte på tiden vi ändrar detta koncept? Jag trodde man skulle ha det skönt och gott när man fyllde år, eller? Fram för personer som bakar och handlar, flrbereder och fixar till den som fyller års kalas. Det vore grymt ju.



Annars så tycker jag din idé vad suverän. Det räcker gott och väl med en lyxig chokladkaka och goda bullar. Jag är säker på att samlas tillsammans är det som är det viktiga. Njut av det roliga istället. Det gör du helt rätt i! Lycka till och Grattis i förskott!

2010-06-14 @ 07:58:48
URL: http://hallonmuffin.wordpress.com
Postat av: Marita

Jag tycker att det låter som en jättebra idé.Jag tycker inte att det alltid behöver vara så mycket olika alternativ.

Det som är det viktiga är ju att träffas.



Kram

2010-06-14 @ 12:39:21
Postat av: Lisa

åh vad gott! har du chokladkakan på recept? ser jättegod ut och syrensaft låter minst sagt spännande! ha en fin dag.

2010-06-14 @ 12:42:11
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Henrik / enbättrevärld.nu

Det funkar för mig oxå :P gärna i kombination med syrensaften, lät ju verkligen jättespännande :)

2010-06-14 @ 13:49:16
URL: http://enbattrevarld.nu/
Postat av: Anna

Det låter ju hur bra som helst! Det finns inte mycket som slår ett saft- och bullkalas såhär på sommaren. Och den där chokladkakan....ja tack=)

2010-06-14 @ 16:00:54
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Vera: Ha, ha, det var klokt tänkt! Det ska jag ha i åtanke framöver någon gång då någon närstående fyller år! :)



Marita: Härligt! Det låter det, som Johan brukar säga!



Lisa: Det kommer, det kommer!



Henrik: Du är varmt välkommen förbi! ;)



Anna: Ja, det var lite så jag tänkte! :)

2010-06-15 @ 05:31:42
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0