Hell and back in one day

Efter en helvetisk dag rent jobbmässigt (fick veta att banrgrupperna blir detsamma men att det dras in en 75 %'s tjänst på varje avdelning) känns det skönt att komma hem. Bara för att inse att jag måste baka mer kakor ikväll tills kalaset i helgen! Det var det eller tvätta bilen i OK's GDS-hall och det pallar inte mina fogar. Suck.

Men, man är vad man tänker så då jag är klar ska jag sjunka ner i soffan med Camilla Läckberg's nya "Sjöjungfrun" och en stooor skål med Sia's KRAV-märkta blåbärsglass...

See you in icecream-heaven!


Kommentarer
Postat av: K

Va dra in en 75% per avdelning! måste höra mer imorgon....

2008-06-09 @ 19:08:42
Postat av: Erika

Jag förstår inte att de drar in på personalen där den behövs bäst, så jäkla trist!



Kramar!

2008-06-09 @ 19:43:28
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

K: Ja, helt sinnesjukt! Du kan tro att vi var upprörda, R var inte värt ett ruttet lingon! :(



Erika: Tyvärr är det ju så, vård, barnomsorg och äldreomsorg blir alltid lidande...



Kram tillbaka!

2008-06-10 @ 05:23:03
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0