Vero Moda + eco!

Idag släpper Vero Moda sin organic-kollektion. Ska bli spännande att se vad som finns! Måste på stan i några ärenden i eftermiddag så jag kommer att gå in och se ifall våran lilla Vero Moda-butik fått ta del av några av plaggen.

Plaggen kommer att släppas i alla deras fyra kollektioner och ett urval av olika plagg är t.ex. t-shirts, toppar, leggings, stickat och klänningar. Speciellt det där med stickat och klänningr tycker jag lät lockande. T-shirts och toppar får det inte plats fler av i garderoben och leggings har jag redan i form av HM's som jag är supernöjd med.

Vad tror Ni?



Länkat; Vero Moda, organic-kollektion,

Kommentarer
Postat av: Sassy

Men vilken smart och bra blogg du har!

2008-04-10 @ 10:38:41
URL: http://eurotrash.blogg.se
Postat av: Malin Harju

Sassy: Oj! :) Tack så hemskt mycket! Nu blev jag jätteglad!

/Malin

2008-04-10 @ 12:15:24
Postat av: emma

Hej.
Det är såhär att jag skall utbilda mig till förskollärare och jag undrar vad du tycker om det. Vart utbildade du dig och hur ser en vanlig dag ut?

kramar emma

2008-04-10 @ 12:37:14
URL: http://emmagusten.blogg.se
Postat av: Erika

Jag som tog en liten tur på stan idag för att kolla skor på wedins eftersom det var halva reapriset. Hittade inga skor ovanligt nog ;o)
Men om jag hade vetat det så hade jag kikat in på vero moda. Hittade du något intressant där?

2008-04-10 @ 17:35:27
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Ida

vad roligt att du hittade mig nu ska jag börja följa din blogg! Ida

2008-04-10 @ 23:34:48
URL: http://www.idalandfors.blogg.se
Postat av: Malin Harju

emma: Hej tjejen! Det är verkligen världens bästa jobb och jag älskar det! Jag har dubbel-behörighet, dvs. att jag först läste till lärare i de tidigare åren men kom på att jag inte ville jobba med det så då läste jag till 10 poäng "Att arbeta i förskolan" för att få jobba där på "rikgit". Så fort jag gjort det fick jag en fast heltidstjänst. Jag läste i Umeå och vid Den nya lärarutbildningen. Tror säkert du skulle trivas med detta jobb!

Först på morgonen äter man frukost tillsammans med barnen. Sedan har de fri lek medan den stökas bort, vi förbereder dagen lite och sedan turas personalen om att ha rast. Efter alla raster är det dags för samlingar och då har vi delat in dem i olika grupper. Efter samlingen går vi ut och leker, går in vid 11 och äter lunch och efter lunchen (som man äter tillsammans med barnen) är det vila; sovvila för de små och vakenvila för de större. Efter vilan pysslar och leker barnen framtill mellanmål och efter det går vi ut. Såklart är ingen dag den andra lik, det är ett otroligt varierande jobb och det ger så himla mycket.

Hoppas du fick svar på dina frågor?
/Malin

Erika: Tänk om vi hade sprungit in i varandra!
Du, här i Övik hade de fått in en sjal (!) men det lät som om de skulle få hem mer plagg mer löpande. Varför får inte alla butiker alla plagg de ska få till de datum kollektionen släpps? Nu ska man springa ut och in där som en tok. Nja, lite minus där tycker jag!
Kram på dig, gumman!

Ida: Tack! Och detsamma! Ha en trevlig helg!

Malin

2008-04-11 @ 07:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0