Vilka är Ni, mina fina läsare?

De sista dagarna har besökarantalet samt antalet kommentarer till Ekoblogg ökat drastiskt (om än fortfarande i liten skala) om man jämför med tidigare! Tack! Det är jättekul! :)

Som jag skrivit förrut har jag visionen att Ekoblogg ska bli något stort, om än på lång sikt, eftersom jag anser att det är ett jätteviktigt ämne.
Och det är ju så; man är vad man tänker, sen är frågan hur snabbt det kommer att gå. Jag har i mitt inre bestämt ett datum, så vi får se då det drar ihop sig.

Johan kom nyss och undrade lite över om jag visste hur Ni som läser min blogg har hittat till den? Skulle Ni inte kunna svara på hur Ni gjort det samt berätta lite om Er själva?
Jag har en fulltecknad helg så det blir lite recept på bloggen i helgen samt Dagens tacksamhet och då skulle det vara jätteuppskattat om Ni kunde ta er tid att svara på detta istället?

Tack på förhand, go'a läsare!
Lycka och välgång! ♣


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Malin !
Här kommer vårliga hälsningar från ett soligt Stockholm från Johans kusin med familj. Hittade hit via underbaraclaras blogg. Jag har kollat igenom din blogg och gillar den jättemycket ! Hoppas den får all den uppmärksamhet som den förtjänar.
Vi kanske ses i sommar !

2008-04-05 @ 15:40:18
Postat av: Matilda

Hej!
Jag hittade din blogg via miljöbloggen på gp.se/attityd. Vill bara säga att jag tycker din blogg är grym och människor som du behövs!

2008-04-05 @ 16:38:12
Postat av: Susanne

Hej!
Jag försöker bekanta mig med bloggande, visste inte hur jag skulle hitta någon som var intressant för mig, så jag googlade till slut, hamnade på Håll i hatten, ekologiska kläder bloggen och där fanns en länk till din blogg och det var trevligt!!/ Hälsningar Susanne

2008-04-05 @ 21:52:21
URL: http://ekofamiljen.se
Postat av: Malin Harju

Eva: Men hej! Gud, så kul att Ni hittat hit! :) Världen är rätt liten samtidigt som den är väldigt stor stundom.

Hoppas allt är bra med er? Vi mår jättebra och njuter för fullt av våren som äntligen kommit till oss!
Vad roligt att du gillade bloggen, själv älskar jad den; som mitt lilla skötebarn!

Må så gott och kika gärna in igen!
Johan hälsar!
Kramar från oss!

Matilda: Tack för ditt svar! Och tack för komplimangen, jag blir lika glad varje gång någon säger att det jag gör är viktigt!
Ha en toppen-fin söndag!

Susanne: Tack för att du tog dig tid att svara! Och tack för det tipset, den bloggen har jag själv int ens kollat in!
Må så gott!
Malin

2008-04-06 @ 08:57:47
Postat av: Lisa

Hej!
Jag satt och googlade på tvättnötter för att hitta info och försäljningsställen och då kom Din blogg upp. Sen dess har jag läst i stort sett varje dag, och jag har haft mycket nytta och nöje av länkar och andra tips. Så Tack för en underbar och intressant blogg! Jag tipsar vänner och bekanta så fort jag kommer åt, för det är en ypperligt bra portal för att ta sig ut i ekodjungeln om man är "nybörjare" på området ^^

/ Lisa

2008-04-06 @ 17:29:36
Postat av: Malin Harju

Lisa: Vad kul att du hittade hit av en lyckträff! Och tack för att du tycker att Ekoblogg varit, och förhoppningsvis fortsätter att vara, givande! Sådant är alltid kul att höra!
Roligt att du tipsar om bloggen!
Tack!

/Malin

2008-04-07 @ 05:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0