Dagens eko

Dagens eko;

Humör:
Extrem trött, Leon var vaken en massa fram emot små-timmarna och hade ont i magen. Lill-vännen, tyckte mamma's famn var gosig då!
Gjort: Ammat Leon, städat i ordning lite här hemma, kokat gröt.
Planer: Hembesök av BVC-sköterskan, sova ikapp lite efter lunch, handla mat då Johan slutar jobba.
Ser på: Dataskärmen.
Lyssnar på: Leon som stökar och bökar i vagnen.
Läser: Mina favorit-bloggar.
Dricker: Vatten.
Äter: Eko-gröt med jordgubbssylt och havremjölk.
Bästa: Att jag får vara mamma-ledig!!!
Sämsta: Att jag är lite trött då, annars på topp som vanligt!
Barn: Ligger i vagnen och småpratar!
Väder: Snö, mulet och grått!


Kommentarer
Postat av: Nadia

När Mandus sovit en timme igår hörde jag att han hostade till en del, och gnydde sen. Gick in till honom och det var som jag befarde.. han hade kräkts ner hela sig, sängen och väggarna runt gaveln... Det går magsjuka på förskolan... han e inge pigg idag och sover nu på dagen. lillhjärtat....



Vet du, jag har en kompis i USA som ska få sitt första barn sista dagen på året 2008, ev kommer barnet när som helst pga att hon jobbat för hårt. De får 3 månaders föräldrapenning. Thats it.

2008-12-05 @ 13:39:39
Postat av: Malin Harju

Nadia: Nej! Stackarn! :( Krama honom från oss!



Va? ja, det är likadant i England har jag för mig. Vad ska man göra efter de tre månaderna då? Lämna barnet på fsk eller? Helt vansinnigt!

2008-12-06 @ 14:33:29
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0