3 små guldkorn

Eftermiddagens vintage-guldkorn kommer här;

Oliko - inredning och husgeråd. Så retro att det skriker om det!

Mint & vintage - en alldeles förträfflig liten butik med stort utbud. Säljer både vintageplagg och nyproduktioner. Här finns t.ex Camilla Norrback's eco-luxury kollektion. Har själv handlat därifrån och kan inte vara annat än stor-nöjd!

Lily of the valley - hur kan man inte gilla en butik som är döpt efter min favoritblomma? Ett super-rart sortiment dessutom!

Ha nu en trevlig kväll! ♣


Kommentarer
Postat av: anna

va skönt gumman!

men jag har ingen p-stav..
käkar p-piller..och jag var sån här innan jag började med piller också.

kram

2008-01-30 @ 17:36:56
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Malin Harju

anna: OK! Ska tänka på dig i alla fall, vet ju hur det är!

Kramalin

2008-01-31 @ 05:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0