Armband mot immunitet

Fick detta charmiga armband av Johan! Det sägs ska stärka immunförsvaret genom dess speciella vridningar och mönster som skapar hälsosamma energier och kommer alltså från Dahmanhur - ett sorts kollektivt samhälle utanför Turin i Italien där man jobbar för att stärka mänskligheten's framtid genom forskning och diverse tempelbyggen. Hur vackra tempel som helst, som byggts inne i bergen, för hand på samma sätt som det urtida templen. De har kommit väldigt långt då det gäller att hitta nya vägar till hälsa genom naturens egna kraft, healing och meditation.
Jag rekommenderar verkligen att ni läser om det för sådana här samhällen är otroligt intressanta. Kommer att skriva mer om Dahmanhur framöver och då ta hjälp av Johan men nu under sommaren vill jag inte lägga tid på sådana stora inlägg.
Här i deras shop kan man kolla på fler fina grejor så länge!

  

Åh, gillar presenter med en tanke bakom, och det finns det verkligen med denna! Nu kanske jag håller mig frisk lite längre?


Kommentarer
Postat av: Erika

Vilket fint och speciellt armband. Det låter jätteintressant det där om dahmanhur.



Jamen sväng förbi och hämta upp mig då så hänger jag med till birsta, men jag antar att jag är för sent ute för ni är redan på väg ;o)

Men jag har en liten plan på att övertala lillebrorsan att vi ska dit en sväng nu när han är hemma på semester med sin nya bil, hehe!



Kram!

2008-07-09 @ 09:40:42
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Ja, jag gillar det jättemycket! :D



Hittade en massa fint på Monki som dessutom hade rea...nice!

Du, bröder är till för att övertalas, det vet du va? ;)



Kram på dig!

2008-07-09 @ 16:30:07
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Nad

Så himla klurigt å fnt! :)



Tänk... jag har inte varit till shoppingcentret i Birsta ännu.......... :(

2008-07-09 @ 22:53:15
Postat av: Malin Harju

Nad: Ja, han är en klur-luring Johan! <3



Du har inte missat sådär tok-mycket; brukar alltid "synda" och handla på Monki, min alltime-favorit, men annars är det lugnt på den fronten.



Vi får ta en tur ner i höst kanske?



Kramalin

2008-07-10 @ 06:51:07
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0