Förmiddagen-dagen-kvällen

Lagom till frukost nu tänkte jag läsa lite bloggar och äta youghurt. Ska ut med lillen på promenad vid 11-tiden så får han sova hemma på soffan då vi är på stan. Jag måste komma ihåg att hyra film också innan jag åker hem, hur jag nu ska komma ihåg det? Har laddat med lite gott OCH nyttigt godis och popcorn. Till det en stor kanna té och pyjamas! Och en varm hund på bebis-magen.

Hoppas det fina vädret håller i sig, men ikväll då jag ska mysa med film får det gärna regna i stan men inte där grabbarna förtöjt IF'en.

Jag hoppas dock att fogarna håller för Lotus' promenader i helgen, det blir ju 6 st. på raken jag ska klara av men går vi långsamt går det nog bra!

Hur ser er dag ut?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Mm. låter mysigt.

Själv ska jag inte göra nått vettigt alls.. haha!

Föresten, vad tycker du om sommarlovsmorgon, bättre förr?? kom in på min blogg å diskutera. =)



Ha en bra dag!

2008-07-19 @ 10:32:08
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Åsa: Ja, det var mysigt!



Har inte sett sommarlovsmorgon på många år så jag kan tyvärr inte uttala mig i frågan!



Ha en fin-fin dag!



Malin

2008-07-19 @ 11:32:54
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: underbaraclara

Hej Malin! Jag undrar om du kan maila mig på [email protected]? Jag skulle vilja fråga dig om en sak. Kram

2008-07-19 @ 18:21:40
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara
Postat av: Erika

Nu ser det ut att mulna på lite, men det har varit en härlig dag! Trots att det blåste så var det inte kyligt. Jag hoppas på kanonväder nu på min sista semestervecka =)



Nu sitter jag här och har min ensamtid! Ska passa på att slå in Mats födelsedagspresenter nu när han inte är hemma och kan tjuvkika, hehe!

Sen kanske det blir film här med, eller så sitter jag kvar här vid datorn, får se.



Hoppas att du har en mysig kväll söt!

Kramar.

2008-07-19 @ 21:46:44
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

underbaraclara: Nu har jag mailat dig, vännen!



Kramalin



Erika: Jag hade en jättemysig kväll! Såg "underbar och älskad av alla" med Martina Haag (boken var 10 ggr bättre) och den var rätt kul, sen läste jag ut en deckare i sängen medan Lotus snarkade!



Såg en tjusig Erika med en vältatuerad dam på stan, men ni var så långt bort, annars hade jag tänkt tjoa till!



Ha en fin söndag!



Kramalin



2008-07-20 @ 09:58:59
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0