Nytt hos Ekoblogg

Då vi satt på Arlanda efter Italien-resan snubblade jag över Johan Tell's "100 sätt att rädda världen". En bok jag fullkomligt älskar!

Tänkte nu under sensommaren/hösten ta ett tips per dag så att vi till slut gått igenom alla 100 sätt vi tillsammans kan rädda världen på. Dessa inlägg kommer att hamna under kategorin "Blandade tips från Ekoblogg"  och förhoppningsvis kommer de att kunna leda till intressanta diskussioner. Jag kommer också att kommentera varje sätt med mina åsikter och tankar, så känn er välkomna att göra samma sak!

Malin ♣

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Tror du på reinkarnation dvs tidigare liv? Vill du dela med dig av din åsikt i ämnet. Det vore kul att veta vad du tror på?

2008-07-23 @ 09:09:56
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Malin Harju

H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala: Ja, det gör jag. Jag tror att man tar lärdom av det man gör i detta liv och om man samlar på sig bra karma i detta så utvecklas man till en högre individ i nästa liv, samlar man på sig dålig karma lever man om ett väldigt snarlikt liv för att på nytt ges chans att ta lärdom av det. Så tror jag, vad tror du?



/Malin

2008-07-23 @ 14:54:41
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0