Jag älskar mina läsare!

Tack vare en uppmärksam läsare, Cilla, så lärde jag mig ikväll att gravida INTE ska använda Shakti. TACK! Tur jag bara hann ligga på den 5 min. igår kväll. Tänk om jag hade fortsatt under hela graviditeten? Hade nog aldrig tänkt på att akupressur skulle kunna verka så pass utdrivande. Däremot visste jag att man inte ska få sådan typ av massage i fötterna då man är gravid eftersom så många zoner sitter på fotvalven, men jag trodde inte att det kunde påverkas av att ryggen behandlades.

"Vem ska inte

använda den?

Personer med svåra hudproblem

och de som äter blodförtunnande

medicin. Är också olämpligt vid graviditet,

på grund av akupressurens utdrivande

egenskaper."                      Saxat från Shaktimattans hemsida.

Vad vore jag utan er? :) Raringar som förtjänar all lycka, hälsa och välgång!

Tills jag kan använda den får Johan använda den så jag kommer absolut inte att skicka tillbaka den för jag tror stenhårt på denna metod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0