Jogga lätt och eko-rätt!

Fick en förfrågan från en läsare igår om det finns eko-vänliga jogging/walkingskor. Det gör det; Blue Turtle har en massa fina!

Snygga och miljövänliga skor till "normala" priser! Läderfria skor som dessutom ser moderna ut. Skulle lätt kunna tänka mig att gå i t.ex. Spider Xt, Wombat Re-tread, Apollo svart eller Track vit/blå löparsko 770 på alla promenader! ♣

Jag tror i alla fall att det blir nedanstående Wombat med sula av gamla bildäck (!!!) som får komma hem till mig! Har mailat företaget för att kolla så att man kan få byta om storleken inte passar eller modellen känns fel.

 NYHET!  Wombat Re-tread<br>  Ersätter den tidigare populära Wombat svart. Nu än mer miljö-<br>  vänlig rejäl sula gjord av återanvända bildäck. Bekväm lätt<b>  promenadsko. <br>  Storlek: 36 47<br>  Leveranstid: 1 - 4veckor beroende på storlek<br>  Pris: 850:-

 Bild lånad från Blue Turtle.

Kolla även in deras schyssta skor om Ni är sugna på stövlar, ballerinas, tofflor, sandaler, lite stramare och snyggare skor för både dam och herr samt en herrans massa andra godingar!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)
Ha en bra dag.

2008-05-02 @ 08:39:30
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Man tackar! Du är mitt eko-orakel.
Ha en fin dag!

2008-05-02 @ 12:28:22
URL: http://blissara.webblogg.se
Postat av: Malin Harju

Sara: Varsågod! Väntar på mail därifrån nu så så fort svaret kommer så beställer jag skorna!

Kram på dig, fina du!

2008-05-03 @ 09:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0