Verle gammelskog

Ett klick för skogen kan man läsa mer om det projekt som just nu ska rädda Verle gammelskog. Ett klick för skogen är en ideell stiftelse som samlar in pengar för att köpa upp och bevara den svenska gammelskogen. Uppköpt skog är och förblir skyddad för all framtid. Stiftelsen innehar 90-konto vilket garanterar att intäkterna går till ändamålet.
Varje dag kan man gå in och gratis klicka för skogen, lägg sidan som favorit bland era bookmarks så ni kommer ihåg att göra det! 

Här
kan man även köpa en gran till någon i julklapp, en fin och hållbar klapp tycker jag!


Kommentarer
Postat av: lotti

hejsan och tack för en jättemysig blogg :)

har du några bra tips på rättvisemärkta/eko leksaker till de små?

2008-11-30 @ 11:28:23
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

sötnos =)

Har du fått en mysig start på första advent?



Ja ekoplagg hoppas jag också på att vi kan få till flera stycken.

2008-11-30 @ 11:32:14
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

lotti: Kolla in min länklista till höger, där finns en massa godbitar! :)



Garderobsgrubbel&Byråbekymmer: Ja, den har varit toppen!



Vad kul, då ska jag shoppa loss en masse! ;)



Kramalin

2008-11-30 @ 19:45:00
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0