MMS-bloggandet är ju toppen! Skriv

MMS

MMS-bloggandet är ju toppen! Skriva och posta inlägg medan hissen tar oss upp till vår guldklimp! Jag blir kvar på BB inatt också, Johan åker hem och strukturerar upp varda'n lite, och Leon ligger ju redan på barnavdelningen. Jag blir kvar för övervakning eftersom jag tappade så mycket blod, men så fort alla värden är stabila skrivs jag in med lill-hjärtat vårat! Leon då? Alla är förundrade över hur "o-prematur" han är för att faktiskt vara för tidigt född; han äter via snipa (men vet hur man ska amma, det är bara lite tröttsamt i längden än), han behöver inte sondmatas ännu, han har fortfarande inte visat tecken på gulsot etc. Allt är helt enkelt toppen än så länge, något vi såklart är tacksamma för! Han ligger på värme-vattenbädd i en alldeles för stor toppluva eller myser i våra famnar bland eko-ullfiltar! Nu är det matdags! Kramalin


Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh va underbart att höra att han är så stark! Kommer du berätta om förlossningen här sedan och lägga in kort på Leon? Är så nyfiken!

Stora kramar!!

2008-10-19 @ 21:02:26
URL: http://kikinas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är verkligen ett mirakel som ni skapat. Vilken strong liten kille altså.

2008-10-19 @ 22:00:22
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: anna

Är så impad av er lilla kille, härligt att höra vilken superbebbe ni fått :-)

2008-10-19 @ 22:05:40
URL: http://aleryd.wordpress.com
Postat av: Ylva

Fantastiskt att han är så stark och duktig. Håller tummarna för att allt fortsätter såhär bra. Kramar!

2008-10-20 @ 07:46:44
Postat av: yyj|carpinteyrocemut|carpinteyrobj

louis vuitton online shop http://www.nixdorf-ipm.com/ - louis vuitton taschen
lsody http://nixdorf-ipm.com/ tipmj

2012-07-25 @ 00:06:05
URL: http://nixdorf-ipm.com/
Postat av: Louvenia

Utmärkta varor från dig , man . Jag har förstår dina grejer tidigare till och du är bara väldigt bra . Jag gillar verkligen vad du har fått här , verkligen gillar vad du säger och hur du säger det . Du gör det roligt och du fortfarande ta hand om att hålla det klokt . Jag kan inte vänta med att läsa mycket mer från dig . Detta är verkligen en underbar hemsida . |
Stor webbplats . En hel del bra info här . Jag skickar den till några kompisar ans dessutom dela i läcker . Och naturligtvis , tack för din insats ! |
Jag njuta , leda till att jag upptäckte precis vad jag brukade vara att ta en titt på . Du har avslutat mina fyra dagar lång jakt ! Gud välsigne dig mannen . Ha en bra dag . bye |
Jag gillar verkligen din blogg .. mycket fina färger och tema. Tyckte du att den här hemsidan själv eller har du anlita någon att göra det åt dig ? Plz svara så jag ser till att skapa min egen blogg och vill veta var u fick det här från . kudos |
Hey mycket trevligt blogg! |
la bourse
investir
formation trading
le trader
bourse en ligne
option binaire

2013-07-14 @ 18:47:45
URL: http://optiont.biz/
Postat av: VondaYor

Jag gillar verkligen din blogg .. mycket fina färger och tema. Tyckte du utforma denna webbplats själv eller har du anlita någon att göra det åt dig ? Plz svara så jag ser att designa min egen blogg och vill veta var u fick det här från . uppskattar det |
Howdy skulle du tänka delning som blogg plattform du arbetar med ? Jag kommer att starta min egen blogg snart men jag har svårt att välja mellan BlogEngine/Wordpress/B2evolution och Drupal . Anledningen till att jag frågar är att layouten verkar annorlunda då de flesta bloggar och jag letar efter något helt unikt . PS Jag ber om ursäkt för att komma ifrån ämnet , men jag var tvungen att fråga ! |
Dess som du lär dig mina tankar ! Du verkar förstå så mycket om det här , precis som du skrev boken i den eller något . Jag tror att du bara kan göra med vissa procent för att driva budskapet lite , men andra än att det är underbart blogg . En fantastisk läsning . Jag ska definitivt vara tillbaka . |
Jag kunde bara inte gå bort din webbplats innan tyder på att jag faktiskt älskade det vanliga info en person som ger dina besökare ? Är vara gonna tillbaka stadigt för att inspektera nya inlägg |
Om någon begär expert uppfattning om bloggande och plats - byggnad efter att jag rekommenderar honom / henne att betala ett snabbt besök denna blogg , Fortsätt med det sparsmakade jobbet . |
bourse
les options binaires
trader en ligne
trading en ligne
jouer en bourse
option binaire

2013-07-16 @ 09:05:43
URL: http://optiont.biz/
Postat av: DamienPi

Jag har surfar på nätet mer än 3 timmar i dag , men jag har aldrig hittat någon intressant artikel som din. Det är ganska värt nog för mig . Enligt min åsikt , om alla webmasters och bloggare gjort bra innehåll som du gjorde , kommer nätet att vara en mycket mer användbar än någonsin tidigare . |
Jag gillar värdefull information du ger i dina artiklar . Jag kommer bokmärke din blogg och kolla igen här ofta . Jag är ganska säker på att jag kommer att lära sig många nya saker här ! Lycka till nästa ! |
Hör av dig om du letar efter en artikel författare för din webbplats . Du har några riktigt bra inlägg och jag känner att jag skulle vara en bra tillgång . Om du någonsin vill ta del av lasten av , skulle jag absolut älskar att skriva några artiklar för din blogg i utbyte mot en länk tillbaka till gruvan . Vänligen skicka mig ett mail om intresse finns . Tack ! |
Fantastic beat! Jag vill lärling medan du ändra din webbplats , hur kan jag teckna en blogg webbplats ? Kontot hjälpte mig en acceptabel affär . Jag hade varit lite bekant av detta din sändning erbjuds ljusa klar idé |
Hej , jag tror att detta är en utmärkt plats . Jag stumbledupon det ;) Jag kommer att komma tillbaka ännu en gång eftersom jag boken märkt det . Pengar och frihet är det bästa sättet att förändra , kan du vara rik och fortsätter att hjälpa andra . |
immobilier raanana
agence immobiliere raanana
location raanana
immobilier en israel
immobilier raanana
location sur raanana
achat bien immobilier raanana
location raanana
agence immobilier raanana
immobilier raanana

2013-08-13 @ 18:50:04
URL: http://www.helene-nadlan.com/
Postat av: kqvvofoz

Ekonördarna på Lyckobacken® -
kqvvofoz http://www.g28jz396l5w838a6us7jv256ıkq0f2frs.org/
akqvvofoz
[url=http://www.g28jz396l5w838a6us7jv256ıkq0f2frs.org/]ukqvvofoz[/url]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0