Påsken

Nu är jag tillbaka igen i bloggosfären! :)

Vi har haft en alldeles underbar påsk även om den innehållit en väldig massa packning! Vi har nu helt tömt båda våra förråd och det blev ca. 30 banankartonger...jisses! Tur vi får låna sammanlagt ca. 40 riktiga flyttkartonger till allt som är inne i lägenheten. Vet inte om det kommer att räcka, men en bra början är det ju i alla fall!

Vi har även hunnit med släkt-mys, träffa vänner, äta eko-choklad, jag och Leon tog som MMSat en väldans trevlig eko-fika med Johanna som har Bellio och hennes lilla W och jag har hunnit fundera på varför Tommy Svensson vägrar svara på mitt mail?

Vad har ni gjort?

PS. Kommer inte att sitta och svara ikapp på era kommentarer, tid finns inte riktigt till det, men jag har läst dem alla! Tack rara ni! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0