Bazca

En av Ekobloggs rara läsare äger en klädbutik på internet tillsammans med sin familj; Bazca! Där samsas en massa tjusiga eko-plagg i en salig blandning!

Braintree Multikjol i gruppen Dam hos Bazca (WSB1105r)

Denna tjusiga kjol (av rayonvävd hampa) från Braintree men i färgen indigo, samt

Braintree Byxa relaxed i gruppen Dam hos Bazca (WSB1103r)

dessa snajsiga byxor (samma material som ovan), även de från Braintree  har jag klickat hem!

De har ett bra basutbud för dam, herr, barn samt även frotté-saker, hud & hår och accessoarer. Och jag gillar att de, speciellt för oss tjejer/kvinnor/damer hade lite roligare plagg!

Väl värt ett besök med andra ord! :)


Kommentarer
Postat av: lisa

byxorna såg himla härliga ut, jag får nog ta mig en titt där!: )

2009-08-10 @ 12:49:50
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

lisa: Ja, jag tror det också!

2009-08-11 @ 07:49:54
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: lisa

När du fått byxorna får du berätta om de var sköna :). Jag blev lite småsugen på dom hehe.

2009-08-11 @ 12:47:56
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Nadia

Viiiilll haaaaa!!!! Men jag har precis i morse försökt knöka in alla mina kläder på mina hyllor och galjar... å de e för lite utrymme!!! Jag har INTE mycke kläder ;)

2009-08-18 @ 10:11:36
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

lisa: Ja, det ska jag göra! :)



Nadia: Jag vet, hur snygga är dem? Hmpf, jag fyller upp tre garderober här hemma + en stor kista fylld med koftor EFTER en rensning till Second Hand som slutade med en fullproppad sopsäck!

2009-08-19 @ 08:26:19
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0