Nå äre väl typist?

Leon satt på golvet och lekte och blev som små-sur, man märkte att han ville krypa och han har bara koll på hur man kommer från sittande ner till krypställning ca. 50 % av gångerna ännu så jag hjälpte honom ner. (Brukar göra samma som då han "faller ner" så att han ska få in knixen riktigt). Han kröp iväg bort till leksakerna vi har i köket och efter ett par minuter tittar jag dit och då sitter han! Han satte sig upp från krypande alldeles själv första gången och jag missade det.

Attans-schalingens-nedrans-skräp! (<-- Ser ni? Jag lär mig! ;) )


Kommentarer
Postat av: Sanna

Svara gärna på dagens fråga i min blogg, alltid roligt att höra vad andra bloggare tycker :).

2009-08-19 @ 09:58:38
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Nadia

Ja så är det... men tänk vad mycke du skulle missat om du skulle börjat jobba redan! Eller när han bli ett... Gött att få vara hemma länge!

2009-08-19 @ 10:10:33
Postat av: Ellinor

schalingens... Det är ett ord som min pappa (född och uppvuxen i just ö-vik) använde mycket. Nostalgi. Härligt. Tack för det.

2009-08-19 @ 13:57:17
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Nadia: Ja men visst! SÅÅÅÅ tacksam över det!



Ellinor: Ha, ha, vad kul att höra! :D

2009-08-20 @ 07:36:57
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0