Vinnaren av Pureskin-balmet; Ma-Linn

Vi på Ekoblogg säger stort, stort grattis till Ma-Linn  som vann tävlingen om Hand Balm från Pureskin och som därigenom kommer att få de mjukaste händer, fötter och armbågar i hela Umeå-regionen! :)

Maila den adress dit du vill ha vinsten skickad så kommer den med posten om ett par dagar! Stort tack också till Pia på Pureskin för att du bjöd på eko-godis för vintertorr hud!

Håll utkik denna vecka, för på onsdag är det dags för en ny, julig tävling med glada ekologiska barnkläder ®, någon som vågar sig på en gissning vem som ligger bakom vinsten då? ;)

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Ma-Linn

Ååååh, vad glad jag blir! Jag kände mig lite deppad i mörkret och regnet och kikade in här för lite trevlig läsning, men det blev till och med trevligare än jag hade tänkt mig!

2009-12-07 @ 13:35:25
URL: http://malinn.tardigrader.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Ma-Linn: Vad roligt att du blev glad! Såg mailet ditt så det postas imorgon!



Kramalin

2009-12-08 @ 06:55:55
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0