Itchy och scratcy

Johan har ända sedan vi var i Italien i sommar pratat om att han vill ha en huvud-kliare. Var inne på Hälsokraft för ett tag sedan för att handla lite annat och vad snubblade jag över vid ingången? Jo, precis en sådan. Tror ni jag håvade in bra-fru-poäng då jag lät en följa med hem? Får väl bli en liten Alla Hjärtan's Dag-present i förtid!



Jag testade den även på vovven för att se om den var populär där med, men se det gick inte! ;) Lotus gjorde allt för att fly undan! :)

 


Kommentarer
Postat av: Ylva

Har tittat på de där, men funkar de egentligen? Det ser inte ut som att de kliar nåt?

2009-02-05 @ 11:34:56
Postat av: Nadia

Mmmm dom där verkar sköna... Undrar vad jag ska hitta på till min sambo???

2009-02-05 @ 13:12:33
Postat av: Linda

haha gud vad söt lotus är :D

2009-02-05 @ 18:31:01
URL: http://electricityscape.webblogg.se/
Postat av: Malin Harju

Ylva: Det är bland det skönaste jag testat! Fick gåshud över hela kroppen! :)



Nadia: Den är sååå skön!



Ja, du? Någon god choklad kanske?



Linda: Ha, ha, ja han är gullig!

2009-02-06 @ 11:12:36
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Nadia

Ja eller bakelse.. kanske semlor på hög! Haha! Han är verkligen tokig i bakverk!

2009-02-06 @ 16:12:27
Postat av: Malin Harju

Nadia: Är han? Bra att veta, jag som älskar att baka! Vänta bara tills vi kan umgås i massor! Då ni! ;)

2009-02-08 @ 10:36:12
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0