Bloggåret som gått!

Idag har jag haft bloggen i 1 år. Grattis till den! :)

Vilket underbart och fantastiskt år det har varit! Att gå från 0 till 100 känns det verkligen som om jag gjort! Jag startade upp i så liten skala och hade ingen aning eller några som helst förväntningar på hur det skulle kunna utvecklas.

Idag är jag stolt över att jag driver en liten men naggande god blogg med ca. 200 unika besökare/dag som vill ta del av vår ekologiska vardag. För mig känns det stort eftersom den blogg jag har är så pass nischad som den är, alla är inte intressrade av ekologi och gemene man kanske tycker det jag skriver om är tråkigt.
Västerbottens Folkblad och Allehanda Media har båda gjort intervjuer med mig/oss och alltfler företag tar kontakt och vill sponsra med tävlingar, något som uppskattas enormt. Dock ställer jag stora krav på de produkter jag ställer mig bakom, det känns viktigare att det är en etiskt försvarbar produkt också och inte bara en bra tävlingsvinst eller en kul grej att recensera.

Som det känns nu kommer jag aldrig att kunna sluta blogga. Det är på tok för roligt och givande för att jag ska vilja det, och dessutom känns det som om det lilla jag gör kommer att betyda något i långa loppet. Det är i alla fall min förhoppning!

Tack alla ni som följt mig det gågna bloggåret, hoppas vi kan göra ett ännu bättre bloggår tillsammans kommande år! Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Grattis till dig och bloggen!



Jag hittade hit för inte så länge sedan men är från första stund addicted. Bra att du fortsätter att underhålla och utbilda mig;)



Kör så det ryker!

kram

2009-01-28 @ 10:20:03
URL: http://ellinorens.blogspot.com
Postat av: Annie

Grattis på ettårsdagen! :) Fortsätt blogga och inspirera! En dag kanske jag blir lika stor som du. Jag hoppas det iaf.

2009-01-28 @ 19:56:13
URL: http://[email protected]
Postat av: Erika

Stort grattis till bloggen, må den växa sig ännu större under kommande år =)

2009-01-28 @ 20:11:31
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Ellinor: Tack snälla, vad glad jag blir! :)



Annie: Tack! Du gör ett kanonjobb du med som lägger ner så pass mycket tid på Viviv-bloggen!



Erika: Tackar, vännen! Många kramar!

2009-01-29 @ 09:31:51
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Susann

Grattis!!

Vill bara stämma in och tacka för din blogg.

Jag hoppas du alltid orkar ta dig tid även efter det att du börjar jobba o Leon blir större.

Kram Susann H

2009-01-29 @ 19:24:42
Postat av: Malin Harju

Susann: Tack snälla! Har ju jobbat större delen av tiden jag bloggat och det har ju gått bra, och jag tror att om man orkat blogga under den resa vi gjort så orkar man nog blogga när som helst! :)



Kramar!

2009-01-30 @ 10:03:53
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0