Earth hour-rea!

Alltid lika piffiga och driftiga Loa som har Ecoloco är snäll mot miljön i dubbel bemärkelse i helgen. Inte nog med att hon hakar på Earth hour, hon rear även ut alla svarta ekologiska kläder till mellan 25 - 45 % rea fredag till söndag!

eartherbjudande.jpg

Vi har slagit till på denna snygga velour-dress till Leon som han kan ha kommande vinter. Perfekt att passa på att "hamstra eko-kläder" då ett bra tillfälle ges och det bjuds på ett schysst pris! Denna blir perfekt att mysa i under ruggiga vinterdagar då han och mamma ska gosa med Lotus i soffan medan snön viner utanför i vår lilla by!

Nanoou VBS hoodie (svart & vit)  Nanoou VBS trousers (svarta & vita) Bilder lånade härifrån.

Men ni, handla inte just under själva Earth hour-timmen! ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan också rekomendera nanooudräkten, har köpt den till min dotter och den är supermysig!







2009-03-28 @ 10:46:20
Postat av: Malin Harju

Johanna: Vad härligt! Då kommer Leon att trivas i den kommande vinter! :)

2009-03-29 @ 07:48:42
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Loa

Leon kommer vara Sveriges stiligaste ekobaby i den där outfiten!!



Kram

2009-03-30 @ 15:23:49
URL: http://www.ecolocobloggen.blogspot.com
Postat av: Malin Harju

Loa: Ja, det är jag övertygad om! Dock blir det kommande vinter eftersom jag köpte den i den storleken!



Kramalin

2009-03-31 @ 08:34:11
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0