Tävla, tävla, tävla!

Onsdag betyder ibland tävling, idag är fallet så! :)

Tillsammans med Kretsa lottar Ekoblogg ut ett presentkort till ett värde av 500 :- som ni kan handla valfria barnprodukter för! Kretsa har ett erbjudande till och med söndag 15 mars där man får ett presentkort på 100 :- för varje 500 :- man handlar för. Toppen, tycker vi på Ekoblogg!



Gå in till webbutiken och se efter vad just du skulle handla för barnprodukter om du vann presentkortet. Lämna sedan de varorna i kommentarsfältet nedan här på bloggen för att vara med i lottningen.

Som vanligt har ni till söndagmorgon på er att tävla.

Lycka till!



Tävlingen är nu avslutad, tack för er medverkan!

Kommentarer
Postat av: Ma-Linn

Den jättefina velour-overallen så klart! Och de söta randiga babybyxorna.

2009-03-11 @ 16:26:52
Postat av: Torun

Jag skulle köpa den underbara stora kycklingväskan!

2009-03-11 @ 16:56:49
Postat av: sofifia



Jag skulle välja

Kavat vinterkänga Urax

för min son har börjat gå och det är lite halt ute i overalltossorna.

2009-03-11 @ 21:44:49
Postat av: Sofia Ögren

Dom växtfärgade färgpennorna och kritorna skulle stå högst upp på mina barns önskelista, dom älskar att måla så dom skulle jag köpa.

2009-03-12 @ 22:05:38
Postat av: Veronica

Hej!

Jag skulle hemskt gärna se sonen rita med de fina växtfärgade färgpennorna och kritorna på de söta blocken som fanns inne på Kretsa.



Tack för en suverän blogg. Perfekt att inhämta eko-inspiration. Diggar även the secret skarpt. :)

/Veronica

2009-03-13 @ 15:37:51
Postat av: Malin

Jag skulle vilja ha en borg av papp till min son som snart fyller år.

/Malin

2009-03-13 @ 15:53:38
URL: http://mallinpallin.blogspot.com
Postat av: Magnus

Jag gillar ide´n med träleksaker; robusta och snygga. Dockhuset är ju hur häftigt som helst men presentkortet skulle räcka till en brandstation till mitt äldre barn, och fick jag läga till 40:- skulle jag även välja en xylofon till mitt mindre barn....

2009-03-13 @ 16:44:54
Postat av: Soffy - Tokio Hotel blogg

Cool blogg ;p <3

2009-03-13 @ 16:54:54
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Sofie

En traktor med släp skulle jag köpa till min Malte.

2009-03-13 @ 18:21:08
URL: http://klingsberg33.blogspot.com/
Postat av: vintageretroprinsessa

Nu djäklar håller jag tummarna fär att vi har tur :)Behöver fylla på med lite ekologisk nytt till barnen :)



vi hade valt aprikoskärneoljan att testa på Bambis eksem hud.

Tavlan med prinsessan som skulle fått hänga över bambis säng :)



Sen växtfärgade kritor som alla barnen skulel kunna leka och skapa tillsammans med :)

Då alla barnen är riktiga pyssliga av sig :)

Lik mor sin bruka dom säga :)





Kärlek mammam Jessica

2009-03-13 @ 20:01:29
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: JohannaW

Dom har ju så många fantastiska saker!! Jag hade nog valt dom fina ekologiska sandalerna till min son i sommar. En lite lyxvara vi inte haft råd till annars. Tack för att du finns och inspirerar! Lycka till med huset. :-)

2009-03-14 @ 08:43:58
Postat av: anna

åhå jag hade köpt antingen en brandstation, byggklossar eller det möblerade dockhuset till min lillasyster :)

2009-03-14 @ 22:40:40
Postat av: anna

åhå jag hade köpt antingen en brandstation, byggklossar eller det möblerade dockhuset till min lillasyster :)

2009-03-14 @ 22:41:59
Postat av: Hanna

Åh, jag ska få en lillebror i maj och han skulle få den blåa byxdressen med en grön fågel på och bodyn men äpplen tillsammans med haklappen med äpplen på! Så sött och så matchande! Det är det fjärde småsyskonet som är på väg nu, vart man än går ser man småbarn, fast det är ju lite mysigt :)

2009-03-15 @ 01:03:36
URL: http://norbybo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0