För torr hud

Tidigare i veckan kom ett paket med posten innehållande en alldeles ny produkt från Piapureskin. Ett nytt Hand balm som även lämpar sig för andra användningsområde!. Denna fullmatade produkt tar effektivt hand om torr hud, självsprickor förhårdnader och fnasig hud. Vill man smörja större områden för att tillföra fukt
rekommenderar pureskin deras All over då denna är mer till för punktbehandling.

 

Den innehåller 25 % oljor som ger näring och 10 % vax som verkar mjukgörande och ger ett långvarigt skydd. Förutom olivolja, kokosolja och bivax (alla ekologiska såklart!) så finns honung samt eteriska oljor från ros, apelsin & liljekonvalj. Tror ni den doftar ljuvligt?



Säljs just nu till introduktionspris med 35 :- rabatt!

  

Jag brukar inte dras med torra händer allt för ofta, men jag tror att denna raring passar mina torra och hårda hälar alldeles ypperligt! Smörj ett TUNNT lager och låt torka in. Återkommer såklart då jag hunnit testa produkten!

Tack Pia, så rart av dig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0